Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi niin moni ei tajua, että kaikki eivät tee toimistotöitä suurissa yksiköissä?

Vierailija
29.12.2020 |

Ihan voi korkeastikoulutettukin olla pienessä firmassa, olla yksinyrittäjä tai tehdä töitä muuten yksinään.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin asiaan tämä liittyy? Mitä haluat sanoa alotuksellasi? Onko tässä jonkunlainen ongelma?

Vierailija
2/7 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin asiaan tämä liittyy? Mitä haluat sanoa alotuksellasi? Onko tässä jonkunlainen ongelma?

Haluaa kertoa, että on korkeasti koulutettu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaa kertoa, että on korkeasti koulutettu.

En minä ole, opistotasoinen vain. Mutta palstalla ihmetellään, eikö teillä hr-osasto sitä ja tätä, vie suklaat työkavereille, ilmoita esimiehen esimiehelle, jos et saa esimiestä kiinni. No mä olen ainoa työntekijä, ei ole hr-osastoa, ei esimiehen esimiestä jne. Yleensä vastaus on että duunarialoilla vain tehdään töitä yksin, ei sekään pidä paikkaansa. 

Vierailija
4/7 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä moni ajattele sitäkään, että kaikki eivät tee töitä 8-16 aikataulussa toimistossa (tai nyt etätyönä).

Vierailija
5/7 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet työikäiset elävät omassa kuplassaan. Sen ulkopuolella ei ole elämää eikä erilaisia firmoja.

Vierailija
6/7 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulun alla instagram oli täynnä näitä "jaksetaan painaa vielä pari päivää, niin sitten alkaa jouluvapaat!"

Niin mitkä jouluvapaat?!

Vierailija
7/7 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös ne korkeasti koulutetut ole isoissakin firmoissa itse niitä esimiehen esimiehiä tai vähintään esimiehiä?

Julkinen sektori taitaa olla niitä harvoja työpaikkoja, joissa on korkeasti koulutetuillakin useampi eri tasoinen esimies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä viisi