Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olisipa minulla hutsahtava ystävä

Vierailija
29.12.2020 |

Voi että tuota halutonta vaimoa...

Olisipa minulla ystävänä kevytkenkäinen hutsahtava nainen joka ottaisi silloin tällöin suihin ihan vain ilonpidon vuoksi.

Sitten palaisin vaimon luo. Arvostaisin tuollaista naista paljon. Jos sinä olet sellainen niin tiedä että haluaisin olla ystäväsi :)

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ketään kiinnosta ottaa suihin joltain setämieheltä

Vierailija
2/26 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksustahan tuota saa. Muuten tuskin ketään kiinnostaa yksipuolisesti ottaa vaan suihin, jos ei itse saa mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ketään kiinnosta ottaa suihin joltain setämieheltä

Olipa mukava vastaus. Taidat olla Ikis joka jankuttaa samaa ikuisesti.

Ole huoletta, sinuun en koske.

Vierailija
4/26 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maksustahan tuota saa. Muuten tuskin ketään kiinnostaa yksipuolisesti ottaa vaan suihin, jos ei itse saa mitään.

En sanonut etten itse anna mitään.

Ei jösses, minä häivyn :))

Vierailija
5/26 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En sanonut etten itse anna mitään.

Ei jösses, minä häivyn :))

Et sanonut myöskään että antaisit. Puhuit pelkästä suihinotosta.

Vierailija
6/26 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rohkea aloitus! Kun osaa ja uskaltaa sanoa, että mitä haluaa voi joskus vaikka päätyä sitä saamaan. Joskus jotain tuollaista leikkimielistä harrastaneena..

Vierailija
7/26 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäni upeimpia kokemuksia oli kännisen ja hutsahtavan naisen antama suuhoito baarin unisex-vessassa. Täysin yksipuolisesti ja täysin hänen aloitteestaan.

Vierailija
8/26 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämäni upeimpia kokemuksia oli kännisen ja hutsahtavan naisen antama suuhoito baarin unisex-vessassa. Täysin yksipuolisesti ja täysin hänen aloitteestaan.

Ilman suojaa tietysti!! Siitä voi olla tosi upeat seuraksetkin! Kannattaa vähän miettiä mitä suuhunsa laittaa!

Vierailija
9/26 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa kysyisit jokaiselta tuntemaltasi naiselta, että jos se haluaisi olla sun hutsuystäväsi?

Eihän sitä koskaan tiedä, jos yllättävän lähellä olisi joku kiva Hutsu.

Vierailija
10/26 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

kapakistahan noita aina on mukaan lähtenyt, ekaksi kassit tyhjiksi sit sanoo että vartu pipaisen vessassa tms ja sit vauhdilla oikealle kulmasta ja kevein kassein himaan

Vierailija
11/26 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nythän sellainen on vapaana, entinen Kukkonen

Vierailija
12/26 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottaa se taas päähän kun nainen tykkää seksistä, pitää ruveta ilkeilemään.

Vierailija
13/26 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ottaa se taas päähän kun nainen tykkää seksistä, pitää ruveta ilkeilemään.

Tykkääkö Kukkoska seksistä, no ei kai, sehän olisi, tuota, hutsahtavaa, yök, yök!

Vierailija
14/26 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko täällä kivaa hutsua Tampereelta? ;)

Vierailija
15/26 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen naispuoleinen ystävä, jonka luokse voisi mennä/voisi kutsua käymään lyhyellä varoitusajalla ottamaan suihin kerran pari viikossa olisi kyllä kiva. Vaan niinkuin tässä ketjussa on todettu, sellaisia naisia on vaikea löytää, jotka oliivat aina valmiina ottamaan setämieheltä suihin pelkästään toisen paineiden helpotuksen, nautinnon antamisen, metallisen makuisen makupalan ja suihinottamisen riemusta.

Vierailija
16/26 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen naispuoleinen ystävä, jonka luokse voisi mennä/voisi kutsua käymään lyhyellä varoitusajalla ottamaan suihin kerran pari viikossa olisi kyllä kiva. Vaan niinkuin tässä ketjussa on todettu, sellaisia naisia on vaikea löytää, jotka oliivat aina valmiina ottamaan setämieheltä suihin pelkästään toisen paineiden helpotuksen, nautinnon antamisen, metallisen makuisen makupalan ja suihinottamisen riemusta.

Vastaavia miehiä on myös tosi vaikea löytää, siis että antaisivat suuhoitoa aina tarvittaessa ilman mitään vastinetta ikinä, ihan vaan nuolemisen ilosta. On se kumma. 

Vierailija
17/26 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilman suojaa tietysti!! Siitä voi olla tosi upeat seuraksetkin! Kannattaa vähän miettiä mitä suuhunsa laittaa!

Kuinkahan monta kullia senkin hutsahtavan naisen suussa on käynyt, ja ties mitä tauteja niitten mukana. Jos joku tuosta noin lähtee tuommoiseen niin voi olla varma ettei ollut eka kerta. 

Vierailija
18/26 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi ei oo ystävyyden määritelmään sopivaa 

Vierailija
19/26 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuollaista haaveilevan tulee 2023 turvautua ammattinaisten palveluksiin jolloin on muukin ekstra mahdollista johon perusvaimo ei lähde, ei perusjarmon naamalla varsinkaan ei enää mistään parin drinkin naisia saa mukaan seksijuttuihin. Puhumattakaan että tuollainen nainen olisi jatkuvasti ystävänä tarjolla.

Vierailija
20/26 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

..millainen? se olisi..