Halpa-Hallissa ihmiset tungeksi ja töni toisiaan irtokarkkihyllyn ja alekonvehtien luona
Suu makiaksi.
Kommentit (17)
Vasta jos perunalaarin edessä tönitään ja tungeksitaan niin olisin huolissani.
virolaiset ja venäläiset on tottuneet tönimään. vievät kaiken mitä vaan saa.
”Halpahallin alennusmyynnissä vaimoni katosi
Vain sukkahousut jäi sovituskoppiin
Ja sydämeeni suuri suunnaton kaipuu.”
Vierailija kirjoitti:
Isot perheet meni keräämään aletuotteita
Huono homma. Junttisuurlapsiperheet ei yleensä ymmärrä turvaväleistä tai maskeista mitään ja lapset rähmii kaikkea paskaisilla käsillään.
Kiitos raportista ap, tosin en tiedä mitä tuolla tiedolla teen kun itse olen satojen kilsojen päässä lähimmästä Halpa-Hallista eikä alesuklaa hirveästi houkuttele.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos raportista ap, tosin en tiedä mitä tuolla tiedolla teen kun itse olen satojen kilsojen päässä lähimmästä Halpa-Hallista eikä alesuklaa hirveästi houkuttele.
Vaivauduit kuitenkin ketjun avaamaan ja jopa kommentoimaan. Ei mekään tehdä mitään sun kertomilla tiedoilla.
Vierailija kirjoitti:
Meillä päin ei edes ole halpa-hallia.
No voi että. Sääl sääl.
Missä ihmeessä on Halpa-Halleja? Kuulostaa joltain keksityltä kaupan nimeltä Aku Ankasta.
Vierailija kirjoitti:
Niin että täälläkö saa keskustella vain asioista, jotka sijaitsevat lähellä Sinua? Kerrotko paikkakunnan niin tiedetään mistä saa keskustella.
Vierailija kirjoitti:
Missä ihmeessä on Halpa-Halleja? Kuulostaa joltain keksityltä kaupan nimeltä Aku Ankasta.
Pitkin Keski- ja Pohjois-Pohjanmaata noita on. Ihan varteenotettava kauppa k supermarketien ja s marketien rinnalla. Niissä vaan ei myydä alkoholia, tupakkaa tai lehtiä. Eikä verilettuja. Viinilasit myydään nimellä jalallinen juomalasi.
HalpaHalli on kallis kauppa.
Nimimerkki siellä joskus ostoksilla käynyt, mutta tosin jo ennen koronaa.
Suklaata ei kannata ostaa vaikka halvalla saisi. Siitä on iloa vain lyhytaikaisesti kun syöt sitä ja sen jälkeen tulee ähky ja huono olo.