Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sosiaalitoimisto halusi mun veikkaustilin tiedot

Vierailija
29.12.2020 |

Piti laittaa screenshotti niille toimeentulotuki hakemuksen mukana onko laillista?

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko tyhmä?

Vierailija
2/50 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoitko että "mulla on muuten veikkaustili täynnä hynää!" ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sanonu lol

Vierailija
4/50 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näkyy varmaan tiliotteelta että on siirtänyt veikkaukselle rahaa

Vierailija
5/50 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimeentulotuki kuulostaa hienolta mutta oikeasti se taitaa olla todella syvältä.

Vierailija
6/50 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla jokin syy olla kertomatta sosiaalitoimistolle ylimääräisistä rahavaroistasi?

Vierailija
7/50 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii ku ei oo ylimääräisiä rahoja 😆 kummastelin vaan miks pitäs näyttää ei kuulu niille

Vierailija
8/50 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näkyy varmaan tiliotteelta että on siirtänyt veikkaukselle rahaa

No kun ne olettaa, että veikkaustilille on tullut miljoonavoitto.

Vierailija
9/50 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhjennä tili ja siirry pelaamaan käteisellä. 

Vierailija
10/50 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota kuvankaappaus ja muuta se kohta, jossa näkyy rahan määrä tilillä. Pistä siihen 0 euroa. :D Käytä gimppiä tai MS Paintia.

Vierailija
11/50 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miljoonan saisin en ikinä veisi tilitietoja pösilöiden tuijotettavaks

Vierailija
12/50 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nii ku ei oo ylimääräisiä rahoja 😆 kummastelin vaan miks pitäs näyttää ei kuulu niille

Se on muuten nykyään kelan tuote toi perustoimeentulotuki ja joo, kyllä heille kuuluu KAIKKIEN sun tilien tiliotteet - tutustu lakiin perustoimeentulotuesta, sieltä löytyy tietoa

Vierailija
13/50 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo jos tiliotteella näkyy siirtoja veikkaustilille, niin pitää toimittaa myös veikkaustilin tiliote.

En kyllä tiedä miten siihen suhtaudutaan jos olet tallettanut 10e, voitat 15e mutta pelaat kaikki takas, katsotaanko se tuloksi vai vasta sitten jos siirrät rahat pankkitilille.

Vierailija
14/50 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä ihmisille nauretaan siellä tylypahkassa kun me suostutaan kaikkeen typeryyteen

Vierailija
15/50 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se niille kuule kuuluu. Sinun pitää olla rahaton, jotta saisit käyttää elämiseen sosiaalitukia. Vai oletko sitä mieltä, että jos veikkaustililläsi olisi vaikka viisikymmentätuhatta euroa, sen ei pitäisi vaikuttaa tukiisi ollenkaan?

Minä jouduin toimittamaan kaikki tiliotteeni monelta kuukaudelta ja vastailemaan kaikenlaisiin kysymyksiin, ennen kuin mitään tukia alettiin edes harkita. Jouduin muun muassa selvittämään kaikki tilillepanot siltä varalta, että olisin saanut palkkioita jostakin. Myös siitä, että olin myynyt autoni, jouduin tekemään selvityksen.

Vierailija
16/50 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä ihmisille nauretaan siellä tylypahkassa kun me suostutaan kaikkeen typeryyteen

Jep, kuten maksamaan vastikkeetonta sosiaaliturvaa...

Vierailija
17/50 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkuthan käyttää tota veikkauksen tiliä "säästötilinä". Eli siirtävät sinne isoja rahoja "säästöön", koska ei yleisemmin Kela välitä.. Mutta ehkä Kela on vihdoin ja viimein herännyt tuohon.

Vierailija
18/50 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo jos tiliotteella näkyy siirtoja veikkaustilille, niin pitää toimittaa myös veikkaustilin tiliote.

En kyllä tiedä miten siihen suhtaudutaan jos olet tallettanut 10e, voitat 15e mutta pelaat kaikki takas, katsotaanko se tuloksi vai vasta sitten jos siirrät rahat pankkitilille.

Samaa oon miettinyt. Jos vaikka pelaisi jotain hedelmäpeliä parilla eurolla ja voittaisi ja häviäisi jatkuvasti vaikka euron verran 20 kertaa ja lopulta jää nollille, niin katsotaanko se 20 euroa (voitot yhteensä) silti tuloksi. :D

Vierailija
19/50 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytkö kostoksi potkimassa muutaman katulampun pimeäksi?

Vierailija
20/50 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tililläsi on siis siirtoja veikkaukseen?

Oisko näilläkin rahoilla ollu järkevämpi ostaa ruokaa? Tosi kiva näin veronmaksajana rahoittaa toisten veikkauspelejä. Täysin hukkaan heitettyä rahaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kuusi