Miehen ja minun erot lomanvietossa.
Minä haluaisin vain olla kotona. En todellakaan jaksa laahustaa kylässä. Mulla on lomaa ja mies myös lomalla. Hän haluaa mennä ja tavata ihmisiä. Mä en jaksa kun olla kotona. En ihan tosissani vain jaksa! Miksi pitää mennä kylään, tavata ihmisiä joiden seurasta en edes niin välitä? Mies haluaa mennä. Tänään, huomenna, ylihuomenna.. No, lähti. Minä jäin kotiin.
Kommentit (12)
No voisko tehdä just noin, että kyläluuta menee tapaamaan ihmisiä ja kotihiiri jää kotiin?
Mitä täällä uliset? Ota ero jos ei miellytä.
On hyvä näin, mutta ärsyttää se kun mies sopii kyläilyitä kysymättä edes minulta.. ja sitten kyläpaikassa ihmetellään miksen tullut mukaan. Nyppii.
ap
Vierailija kirjoitti:
On hyvä näin, mutta ärsyttää se kun mies sopii kyläilyitä kysymättä edes minulta.. ja sitten kyläpaikassa ihmetellään miksen tullut mukaan. Nyppii.
ap
Miksi hänen pitäisi kysyä sinulta, kun et kuitenkaan halua lähteä hänen mukaansa?
Eri asia jos teillä pyörisi vieraita päivät pitkät ilman että sulla olis asiaan mitään sanottavaa.
Normaalitilanteessa sopivaa, että se joka haluaa kyläillä, kyläilee, ja se joka ei halua, ei kyläile. Mutta nyt korona-aikana ei kyllä pitäisi joka puolella ravata kyläilemässä kenenkään!
Noin se on meilläkin. Mutta me ei siitä riidellä, ei avioliitto ole mikään vankila.
Kyllähän minäkin käyn, mutta viihdyn myös kotona yksin.
Eikä mieskään nyt koronan takia viitsi paljon mennä.
Kenestä miehestä se aina puhuu. Omastaan vai jonkun toisen miehestä?
Mitä ajattelette jos teille tulee vieraita mutta toinen puoliso on kotona? Olenko sitten muiden mielestä epäsosiaalinen kummajainen? Mulla on ihan riittävän sosiaalinen työ, en jaksa hölistä jonninjoutavia vielä kyläpaikoissakin. Haluan vain olla. Vaikka pyjamassa ja selälläni vuoteessa.
Meillä on noin. Siihen tottuu että jotku ihmettelee miksi minä en tullut ja toisaalta suku oppii että minä en tule kuin harvoin.
Pitää elää elämää kuten itsestä tuntuu hyvältä eikä miettiä että mitä ne muut ajattelee kun en väkisin mennyt käymään vaikka en halunnutkaan mennä.
No meillä vähän sama. Mies tykkää lomalla tehdä ja itse tykkään vaan olla. Nytkin ties kuinka monennetta päivää makaan vaan sohvalla ja tämä on mielestäni paras tapa lomailla. Kaupassa oon käynyt, en muualla, en todellakaan kaipaa kyläilyjä tai yhtään mitään aktiviteettia. Lapset meillä jo isompia.
Vähän jopa hävettää tämä makoiluni, mies tylsistyisi tähän samantien. Onneksi ei kuitenkaan arvostele minun tapaani lomailla.
Eikö nyt ole sitten hyvä? Eihän nyt puolison mukana tarvitse roikkua jos ei halua... Me olemme miehen kanssa käyneet välillä eri matkakohteissakin kun toista on kiinnostanut enemmän jalkapallo ja toista museot.