Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Virtsaamisongelmat!

Vierailija
29.12.2020 |

Minulla on syksystä asti ollut kirvelyä virtsatessa ja jatkuva pissahädän tunne. Oireita ei joka päivä ollut vaan niitä tuli satunnaisesti. Luulin, että kyseessä on virtsatietulehdus ja kokeilin aina seksin jälkeen käydä vessassa jne. Oireet hävisivät pian mutta taas ne ilmenivät ja nyt viimeisen kahden viikon aikana ei ole ollut kirvelyä enää ollenkaan eikä juuri pissatakkaan kovin usein mutta sitten kun se pissahädän tunne iskee niin sitä on todella vaikea pidättää. Kun menen vessaa, pissaa ei kuitenkaan kovin paljon tule. Ja tuntuu että ei ihan kaikki pissa edes tulisi. Saattaa käydä usein niin, että kun tulen vessasta niin kohta tuntuu että vähän kuin pissattaisi. Ei kuitenkaan mitään tule mutta jos painan sormilla emättimen sisältä niin vitsaa tulee jonkun verran. Olen nyt muutaman kerran tehnyt niin että kun menen vessaan ja virtsasuihku loppuu niin painelen vielä virtsaputken läheltä jolloin saan virtsaa vielä tulemaan. Tämä on aika inhottavaa, sillä seksin aikana kaksi kertaa kävi niin nolosti, että miehen sormettaessa minua tuli pissaa.. Mistä tuollaiset ongelmat voisivat johtua? Tämän vuoden kevääll äkävin lääkärissä j osamantapaisten oireiden takia ja nehän märääsivät kuurin virtsatietulehduksen hoitoon. Mutta miten niitä tulehduksia voi jatkuvasti olla kun ehkä joskus vuoden alussa oli sitä edellisen kerran. SIlloin ei tosin näin pahaa virtsanpidätysongelmaa ja tuota tyhjenemisongelmaa ollut mutta nyt on nekin tullut kuvioon.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi seitsemän