Suhde ahdistaa
Olemme olleet mieheni kanssa yhdessä viitisen vuotta. Olen jo jonkun aikaa ollut epävarma suhteestamme ja sen tulevaisuudesta. En vain tiedä rakastanko miestäni enää. En oikeastaan halua enää seksiä hänen kanssaan, enkä suudellakaan. Halailu ja läheisyys tuntuu silti ihan hyvältä. Minulla on aiemminkin ollut tälläisia tunteita suhteen aikana, mutta ei näin pahoja ja ne ovat menneet ohi. Nyt tämä tunne vain pahenee kokoajan ja en ole ollenkaan varma että se menee ohi. Muuten meillä on kaikki ihan perus hyvin. Ei riitoja tai muuta. Hankalaa, kun mieheni kuitenkin haluaisi seksiä ja ei tunne samoin. Tosi paha on myös, että muiden miesten kanssa tekisi mieli seksiä ja luulen että sortuisin pettämään jos sopiva tilanne tulisi :(..! Neuvoja, mitä mun/meidän kannattaisi tehdä? :/
Kommentit (4)
Siis mieheni kyllä tietää tilanteen. Muita vastauksia?
Liian pitkään olette olleet jo yhdessä. Pari vuotta kannattaa maksimissaan hengailla saman kaverin kanssa ja sit vanhat vaihtoon. Ei toinen jaksa kiinnostaa seksuaalisesti pidempää aikaa ja suhteesta tulee pakkopullaa. Parempi jatkaa vanhan kanssa kaveripohjalta ja hommata uusi mies.
Jos on lapsia ehtinyt tuleen, niin toi on tietenkin vähän hankalampaa, mut äiti saa kyllä yleensä avioerotilanteessakin asita hoidettua kuntoon lakiteitse. Jos mies on varakas, niin ei ehkä enää tarvii mennä kokopäivähommiin, kun elättimaksuilla tulee ihan kivasti toimeen ja sossusta voi aina hakee rahaa, kun jotain pientä kivaa tarvii.
Laita nää varmuuden vuoksi jalkaan, niin ei ukko pääse vahingossakkaan livauttamaan missään tilanteessa:
http://www.nydailynews.com/life-style/anti-rape-wear-save-women-article-1.1515379
Elän miehenä suhteessa, jossa voisin vaimoni ajatuksia kuvitella sinun ajatuksina. Oman vaimoni perimmäisiä ajatuksia en tiedä.. mutta haluaisin tietää tilanteen, jos eläisin miehenäsi. Se on kidutusta, jos pitkittää tiannetta, joka kuitenkin laukeaa reisille ennemmin tai myöhemmin. Kerro mishellesi ja anna hänele mahdolllisuus päättää omasta elämästään, tiedä vaikka sinäkin pääsisit vapaille markkinoille.