Poikaystävän outo kommentti "mä en halua että sä saat joka kerta kun sitten alat pitää sitä itsestäänselvyytenä"
Minä satun laukeamaan hyvin herkästi ja yhdynnässä saan 90% kerroista, jos poikaystävä vaan jaksaa 5 minuuttia pidempään.
Nyt hän on alkanut tehdä sellaista, että katsoo ennen seksiä po*noa, että laukeaisi itse melkein heti ja minä jään ilman. En saisi pitää orgas mia itsestäänselvyytenä. Luulisi että olisi tyytyväinen pystyessään tyydyttämään naisensa, mutta ei?
Kommentit (32)
Jos nainen saa noin helposti niin onhan se aika selvä, että mies alkaa turhautua kun ei ole enää haastetta ja sitä alkaa ihmetellä miksi se noin nopeasti tulee ajatteleeko se jotain muita. Kamalaa kun nainen on yliherkkä seksihullu joka laukeaa melkein kättelyssä tai hänestä näkee miten jo pelkästä katseesta alkaa tulla pieniä orgasmeja, jotain itsehillintää pitäisi olla. Aina meitä miehiä sorretaan, joko teeskennellään orgasmia tai sitten saadaan se liian herkästi. Hävetkää orgasmeinenne!!!
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen saa noin helposti niin onhan se aika selvä, että mies alkaa turhautua kun ei ole enää haastetta ja sitä alkaa ihmetellä miksi se noin nopeasti tulee ajatteleeko se jotain muita. Kamalaa kun nainen on yliherkkä seksihullu joka laukeaa melkein kättelyssä tai hänestä näkee miten jo pelkästä katseesta alkaa tulla pieniä orgasmeja, jotain itsehillintää pitäisi olla. Aina meitä miehiä sorretaan, joko teeskennellään orgasmia tai sitten saadaan se liian herkästi. Hävetkää orgasmeinenne!!!
🤣😂🤣😂🤣😂
Parastahan on just se kun nainen laukeaa monta kertaa
Vierailija kirjoitti:
Ukko38 kirjoitti:
Jokainen vastaa omasta orkustaan.
Ei sun mies ole velvollinen antamaan sulle yhtään mitään..Eli naisenkaan ei tolla logiikalla tarvi antaa miehelle.
uutinen: naisilla ei tosiaan ole velvollisuutta seksiin.
-mies
Vierailija kirjoitti:
Sä voitkin seuraavaks jättää seksin kesken just ennen kun miehes laukeaa. Sanot vaan että sori, en halua että alat pitämään sitä itsestäänselvyytenä.
Tämän voisi tehdä kerran ja sitten kun hän alkaa aukomaan päätään niin kylmänviileästi toteaa, että "tämä oli tässä, ala katella uutta kämppää itelles" tai sitten ilmoitat, että olet juuri löytänyt uuden asunnon ja lähdet uuteen elämääsi lähipäivien aikana.
On sellaisia ihmisiä joiden mieltä vallankäyttö kiihdyttää, muiden on syytä ottaa jalat alleen, tässä iässä +50v., en katselisi tuota peliä kyllä yhtään.
Jahas, se onkin jälleen provoraadin aika, ja minä olen Jukka Tasavirtanen! Hyvää iltaa, tai oikeastaan hyvää päivää hyvä yleisö, tänään meillä onkin taiteilija ollut liikkeellä jo aikaisin, eikä malttanut odottaa iltaan asti. Hyvä merkki! Innokkuus on tässä taiteenlajissa aina positiivista, mutta joskus se voi lyödä ylikin. Tällä kertaa meillä on siis arvosteltavana tällainen kompakti mutta klassinen taidonnäyte, sukupuoliroolit ovat pelissä, ja tietysti seksi ja orgasmit. Seksinhän pitäisi toimia aina, mutta mitäs sanovat meidän vakioraatilaiset? Pisteet, olkaapa hyvä Klasu ja Pirkko!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🤣😂🤣😂🤣😂
Parastahan on just se kun nainen laukeaa monta kertaa
Joku kohtuus sitä pitää nautinnonhalullakin olla. Menee hohto koko yhdynnästä jos nainen alkaa kiemurrella ennen kuin saa edes reisiään kunnolla auki. Siinä sitten katselet tyhmänä, että mikä sille nyt tuli kun kunnolla ehtinyt sisäänkään. Ei yhtään ihme, jos mies vähän protestoi joku raja sentään seksuaalisella vapautumisellakin. Kyllä ennen oli paremmin naisetkin kylmiä haasteellisia lahnoja
Tuohon aloitukseen (lukematta kommentteja välistä), kaikkia äkkinäisiä tokaisuja ei kannata ottaa liian tosissaan. Ja lisäksi aika sekä kokemuksen muuttaa itse kunkin mieliää. Anna mennä vaan moinen toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Ja jos toimii tuon mukaisesti muutamaa kertaa enemmän, niin puhu asia auki. Ettet tykkää orgasmisi saamisen kesken jättämisestä.
Siis mitä helv.... tuohan on jokaisen miehen unelma. Haluan ehdottomasti, että naiseni saa aina ja joka kerta. Mitä kovempaa ja enemmän niin sitä parempi. Meilläkin se kyllä onnistuu, mutta ei joka kerta.
Vierailija kirjoitti:
Vaihtoon. Mä en odota että laukeisin seksissä, koska se on mulle hankalaa, mutta se että joku tarkotuksella kieltää sua tulemasta, niin se on sairasta.
Etkö saa seksissä? Seksiähän on kaikki koskettelu, ei vain pelkkä yhdyntä. Pyydät sitten sormetusta tai kielihoitoa. Sillä selvä!
Tyhmää ajattelua ja toimintaa häneltä. Pikkasen hänen pitää katsoa peiliin ja miettiä että miksi oma rakas ei saisi nauttia ja laueta aina kun siltä tuntuu. Päinvastoin hänen pitäisi osoittaa rakkautensa ja tehdä kaikkensa sun nautinnon eteen.
Ei tällaista voi olla olemassa. Eikö kaikkien miehien itsetuntoa hivele raukea ja tyydytetty puoliso?