Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies ei ymmärrä kosia? Sai jouluna lahjakortin kultasepälle, arvatkaa ostiko sormuksia?

Vierailija
29.12.2020 |

Ei ostanut vaan kellon itselleen! Miten hän voi olla huomaamatta mitä haluan?

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset itse kosi?

Vierailija
2/41 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se ei halua

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei halua kanssasi naimisiin.

Vierailija
4/41 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä et vaan ole vaimomatskua ja kello on luotettavampi.

Vierailija
5/41 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

4/5

Vierailija
6/41 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää oli aika hyvä, olisi toiminut hyvin kasarilla jolloin joku vielä osti kelloja.

Vierailija
7/41 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä mun miesystävä ainakin tykkää ostella kelloja itselleen. Mullekin on ostanut yhden mikä oli ihan kiva, mutta olen vinkannut että ostaa jatkossa mulle mieluummin koruja kun kelloja harvemmin käytän.

Mutta ap miksi et kysy suoraan mieheltä että mennäänkö naimisiin. Ja jos haluat miehen kosivan sinua niin kysy suoraan, että aiotko kosia. Jos mies ei halua naimisiin tai epäröi, saat vastauksen sitä kautta. Jos haluaa naimisiin mutta ei ole tajunnut ottaa asiaa puheeksi, niin ilahtuu siitä jos sinä otat asian esiin.

Vierailija
8/41 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut miehet eivät vain kosi. Eivät ehkä näe mitään syytä tai tarvetta ylipäätään mennä naimisiin. Aika monella on vanhemmat ja puolet naimisiin menneistä kaveripariskunnista eronneet, mikä osaltaan syö avioliiton hohtoa.

Oletteko ikinä puhuneet asiasta?

Nykynaisen ei tarvitse hiljaa odottaa kosintaa, voi sanoa esim. ”Haluaisin mennä naimisiin”.

Vierailija
9/41 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää oli aika hyvä, olisi toiminut hyvin kasarilla jolloin joku vielä osti kelloja.

Tervetuloa tähän päivään. Kellot ovat nyt muotia ja omat teinitkin kohkaavat siitä miten pitäisi olla joku kallis merkkikello kun sellainen olisi niin hieno.

Vierailija
10/41 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sinä et osaa suutasi avata , niin miksi ? Kosit ihan itse tai kysyt suoraan aiotko ikinä kosia. Naurettavaa pelleilyä yrittää vihjailla. Miesten aivot eivät toimi noin, ellet ole vielä huomannut, niin on korkea aika.

Vierailija
11/41 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mies olisi itselleen saamallaan lahjakortilla ostanut sinulle sormuksen? Kuka nainen haluaisi sormuksen, jonka periaatteessa joku muu kuin oma mies on maksanut?

Vierailija
12/41 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö miksi ihmiselle on annettu puheääni? Sen takia että sillä voi kertoa toiselle mitä haluaa. Miesystäväsi ei ole ajatustenlukija. Eikä sinun pidä vaan olettaa asioita. Sinun tyylisi tuossa asiassa ei kyllä ole hyvä perusta parisuhteelle.

Vierailija
13/41 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerä akka. Miksi ihmeessä se naimisiin haluaisi. vain hullut menevät naimisiin, se on passé koko rituaali.

Vierailija
14/41 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No haloo! Sai lahjakortin itselleen.. lahjoititko sinä sen, vai saiko hän sen joltain muulta? Tuskin lahjan antaja on ajatellut kihlojen sponsorointia (ellet se tosiaan ollut sinä!). Eikö olisi kunniakkaampaa ostaa kihlat ihan itsetienatuilla rahoilla, mikäli sellaisia aikeita yleensä on?

Vierailija
15/41 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei ymmärtänyt, ettei hänelle annettu lahja ollut tarkoitettu hänelle itselleen vaan sinulle.

Vierailija
16/41 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No haloo! Sai lahjakortin itselleen.. lahjoititko sinä sen, vai saiko hän sen joltain muulta? Tuskin lahjan antaja on ajatellut kihlojen sponsorointia (ellet se tosiaan ollut sinä!). Eikö olisi kunniakkaampaa ostaa kihlat ihan itsetienatuilla rahoilla, mikäli sellaisia aikeita yleensä on?

Minä sen annoin. Ihan tarkoituksella

Vierailija
17/41 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesko vuosi tää on, kun annat lahjakortin kultasepälle?

Vierailija
18/41 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Annoit lahjakortin jolla oli tarkoitus ostaa sinulle jotain? Annoitko jotain myös miehelle itselleen?

Vierailija
19/41 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmassa on 2-3 miljardia meistä. Osasitko antaa sen oikealle miehelle?

Vierailija
20/41 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisko sun ensi vuonna ostaa suoraan se sormus, laittaa itsellesi pakettiin ja antaa miehelle kosintakirjeen kera?