Omituista. Jos tässä jonkun lomamatkan vuodelle 2021 varaudu, niin..
Olisko se varaus tehtävä tosiaan vain minulle ja miehelle...en osaa ajatella, että ihan vain kaksin lähdettäisiin, ei pää eikä mieli oikein nyt ole messissä tässä asiassa.
Meillä siis 2 lasta jotka matka-ajankohdan aikana olisivat jo 18v ja esikoinenkin 20v täyttänyt, ei mahdollisesti enää asuisi kotonakaan ja kummallakin opiskelut menossa asui kotona tai ei.
En usko, että haluaisivat mukaan lähteä, vaikka kohde olisi mikä..
Aivan outo tilanne, positiivinen puoli tietty se, että aikamoinen hintaero esim."maailman toiselle puolen" matkaamisessa pariksi viikoksi, jos vain 2 aik eikä 4 aikuista lähdössä, puhutaan tuhansista euroista vähän kohteesta riippuen.
Mutta kyllä minä heidät mielelläni mukaan ottaisin, pitää kysellä tuntoja heiltä.
Omituista 🤔
Kommentit (4)
Millaista matkaa edes voisi/kannattaisi varata tässä vaiheessa vuodelle 2022? Siis minkäluonteinen matka olisi viisasta tai edes mahdollista varata nyt?
Milloin ymmärrät vapaan liikkivuuden olevan ohi?
Nyt muunnos ja puolen vuoden päästä on uusi muunnos johon tämä rokote ei käy.
Maailma on muuttunut. En sitten päässyt Pariisiin jonne olin aina haaveillut.
Oliko tämä ihan ohimenevä ajatus vai meinasitko tosissaan varata jotain? Ehkäpä silloin kannattaisi kysyä, kuka haluaa lähteä. Tai kuka haluaa tehdä suunnitelmia, jotka ehkä kuitenkin peruuntuvat. Kyllähän aikuiset lapset joskus vanhempiensa kanssa reissaavat, riippuu perheestä ja tietysti kohteesta ja matkan luonteesta.