Tupakan hinta nousee taas. Joko lopetat?
vuonna 2021 tupakan hinta nousee ainakin tammikuussa 45 centillä ja heinäkuussa tulee uusi korotus. Askin ja massin hinta nousee varmaan eurolla vuoden aikana. Joko hinta alkaa olla sellainen että harkitset lopetusta? (et itsesi vaan tupakoinnin)
Elämää kannattaa elää eikä valittaa joka asiasta
Kommentit (53)
Saisi aski maksaa 100€ niin ehkä toi naapurin kusisaivo lopettais toisten ilman saastuttamisen.
Jos lopetat tupakoinnin tupakointi ei lopeta sinua.
Pakko. Tarvitsisin kyllä champixit avuksi. Mikään muu ei tunnu toimivan. Ja nyt ei saa aikaa lääkärille millään eikä koko lääkettäkään taida olla saatavilla.
Olisipa tuohon joku kriisilinja että ne saisi heti kouraan kun tulee fiilis että voisi lopettaa.
Tupakkiaski ostetaan, vaikka siihen menisi kaikki rahat. Pakko saada rööki huuleen tai tulee hulluksi.
Vierailija kirjoitti:
Pakko. Tarvitsisin kyllä champixit avuksi. Mikään muu ei tunnu toimivan. Ja nyt ei saa aikaa lääkärille millään eikä koko lääkettäkään taida olla saatavilla.
Olisipa tuohon joku kriisilinja että ne saisi heti kouraan kun tulee fiilis että voisi lopettaa.
Toi kriisilinja olis kyllä hyvä. Meillä Turussa ei pääse edes ajanvarauspuhelimesta läpi jos ei tee kuolemaa.
En polta tupakkaa enkä muitakaan tupakkatuotteita käytä. Alkoholia en myöskään käytä ollenkaan. Mielestäni tupakjatuotteiden hintaa voisi nostaa reilusti mikäli niitä haluaa käyttää. Tupakka askin hinnaksi 50€ ja alkoholi Koskenkorva pullo hinnaksi 100€. Alkoholiveron korotus myös reilusti ylös.
Verot reilusti ylös kirjoitti:
En polta tupakkaa enkä muitakaan tupakkatuotteita käytä. Alkoholia en myöskään käytä ollenkaan. Mielestäni tupakjatuotteiden hintaa voisi nostaa reilusti mikäli niitä haluaa käyttää. Tupakka askin hinnaksi 50€ ja alkoholi Koskenkorva pullo hinnaksi 100€. Alkoholiveron korotus myös reilusti ylös.
Ai että miten hyvä ihminen olet. Mun puolesta verot voi vetää kaikissa sun käyttämissä tuotteissa tappiin ja vähän yli.
Vierailija kirjoitti:
Ai että miten hyvä ihminen olet. Mun puolesta verot voi vetää kaikissa sun käyttämissä tuotteissa tappiin ja vähän yli.
- Tupakka askin hinnaksi 50€ joka vuosi hintaa ylös 10€.
- Koskenkorva pullo hinta 100€ joka vuosi hintaa ylös 10€. Juopot ja tupakoitsijat kiittävät. Mikäli käyttää niin valmiita myös maksamaan🤣
Käyttäjät maksakoot kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Koskenkorva pullo hinta 100€ joka vuosi hintaa ylös 10€. Juopot ja tupakoitsijat kiittävät. Mikäli käyttää niin valmiita myös maksamaan🤣
Meinaat, ettei tupakkaa ja viinaa saa ostettua muualta, kun Suomesta?
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjät maksakoot kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Koskenkorva pullo hinta 100€ joka vuosi hintaa ylös 10€. Juopot ja tupakoitsijat kiittävät. Mikäli käyttää niin valmiita myös maksamaan🤣Meinaat, ettei tupakkaa ja viinaa saa ostettua muualta, kun Suomesta?
Rajalla maksakoot verot Suomeen mikäli ylittää tietyn rajan.
Vierailija kirjoitti:
Lopetin jo 10 vuotta sitten.
Mulla tulee vappuna 14 vuotta lopettamisesta. Se oli kertapäätös ja sillä selvä. Kyllä kiristi koteloa viikon verran, mut sitten helpotti. Nyt on kokolailla terveen keuhkot taas. (Eikä hengästy rappusissa)
Tupakkaa saa kasvattaa itse omaan käyttöön.