Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tupakan hinta nousee taas. Joko lopetat?

29.12.2020 |

vuonna 2021 tupakan hinta nousee ainakin tammikuussa 45 centillä ja heinäkuussa tulee uusi korotus. Askin ja massin hinta nousee varmaan eurolla vuoden aikana. Joko hinta alkaa olla sellainen että harkitset lopetusta? (et itsesi vaan tupakoinnin)

Elämää kannattaa elää eikä valittaa joka asiasta

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aio lopettaa. Olen polttanut 50v ja olen jo niin vanha, että en enää ala kärsimään lopettamisen vaivoja. Rahatkin riittää. Viikossa menee kolme askia.

Vierailija
22/53 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo vuosia hakenut tupakat Virosta (tai risteilyltä). Samalla reissulla saa viinatkin, niin ei tarvitse Suomen älyttömiä hintoja maksella. 5-10 kertaa tulee käytyä vuodessa joko Virossa / ostosristeilyllä. Samalla pääsee irti arjesta hetkeksi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/53 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei olis addiktiota. Sehän tässä on vikana, että ihan sama kuinka paljon tupakan hinta nousee, niin sitä on pakko saada. Valtio on haukannut nyt liian ison palan, kun yrittää väkisellä saada tupakoinnin loppumaan jo pitkään polttaneilta.

Vierailija
24/53 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksakoot mitä tahtoo, oluesta ja röökistä en luovu.

Vierailija
25/53 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen harkinnut oman tupakan kasvattamista, mutta käryyttelen nykyään enää harvakseltaan ja voi olla liian tujua, kuullut että melko äkäistä kamaa on

Vierailija
26/53 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä40496 kirjoitti:

Kun ei olis addiktiota. Sehän tässä on vikana, että ihan sama kuinka paljon tupakan hinta nousee, niin sitä on pakko saada. Valtio on haukannut nyt liian ison palan, kun yrittää väkisellä saada tupakoinnin loppumaan jo pitkään polttaneilta.

Se addiktio on niin vahva, että tupakka voittaa ruuan. Tupakoiva on ennemmin ilman ruokaa kuin tupakkaa. Se asia ei kuitenkaan tee ihmistä sellaiseksi hirviöksi kuin tupakoivia tänäpäivänä kohdellaan.

Pitkään tupakoineet ei lopeta, pitäisi keskittyä siihen, että nuoret eivät edes aloita.

Vierailija
27/53 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin jo. Siis Suomesta ostamisen. Kesän 2019 jälkeen olen kaikki tupakat ostanut Ruotsista tai Virosta.

Vierailija
28/53 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa. Kun alkaa maksamaan maahan trokattuna 20 € aski niin sitten joutuu ehkä hetken miettimään. 

Vierailija
29/53 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt ihan liity asiaan, koska poltin sähköröökiä enkä tupakkaa, mutta yllätyin kuinka helposti pääsin nikotiinista eroon. Vuosia olin poltellut sitä sähköröökiä suunnilleen 30-60min välein, sitten se hajosi eikä ollut varaa hommata uutta. Ainoa vieroitusoire oli halu polttaa, mitään fyysistä oiretta tai muita henkisiä oireita ei ollut.

Vierailija
30/53 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin jo 10 vuotta sitten.

Vierailija
31/53 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa poltella kaksin käsin ganjaa niin saa vain selkääntaputuksia vihreiltä ja vassareilta.

Vierailija
32/53 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä helppoa lopettaa kuin runkkauskin, eli mahdotonta

Vierailija
33/53 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tupakka on homojen hommaa

Olen hetero ja poltan mut jos tulee tupakan täyskielto minäkin laitan suomen lipun koiranpaskaan

Vierailija
34/53 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostas hinnaks 30€ pikkuaski missä 10kpl.

Vierailija
35/53 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas nousi. Ostin tänään korotetulla hinnalla 😒

Vierailija
36/53 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kirjoitti:

west ja lucky strike ainakin maksaa 8.00 taitavat olla halvimmat valmistupakat. Sätkätupakoista mm. lm maksaa 7,50e joten tammikuussa senkin hinta nousee 7,95 euroon plus päälle tulee filtterien ja papereiden hinnat

Kannattaa polttaa piippua niin jää ainakin filtterien ja papereiden kulut pois. on sitä paljon paljon tyylikkäämpää.

Vierailija
37/53 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sätkää tässä on poltettu viimeiset 10 vuotta mutta niinhän ne norjalaisetkin polttaa sätkää.

Vierailija
38/53 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo vähentänyt dramaattisesti, päivässä menee 0-3 tupakkaa. Nuuska korvaa.

Vierailija
39/53 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän että tupakan hinta nousee siksi häpäisenkin itsenäisyyspäivänä suomen lipun on pakko iskeä vastaan paskasuomi siniristipaskalippu

Vierailija
40/53 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen taivas ja maa katoavat, kuin lopetan tupakinpolton. Savu nousee vielä haudastanikin. Haistakaa weetu nössöt! Elämä on elämistä varten, tupakki poltettavaksi, viinapullon ja neitsyet korkkaamista varten. Tässä on viisaus ja totuus