Mies ei sano lapsille rakastavansa
Ja tästä on tullut minulle kauhea ongelma. Mies sanoo, ettei osaa kun hänellekään ei ole lapsena sanottu. Minullekaan eivät vanhemmat sanoneet ja olen tehnyt tietoisen päätöksen että toimin toisin koska haluan, että lapset saavat sen kuulla. Minä siis sanon lapsilleni, että rakastan heitä ja tykkään heistä. Mies esim. halaa heitä ja varmasti rakastaa mutta ääneen ei sitä sano. Minusta tämä on kauhean surullista mutta olenko luonut tästä liian suuren ongelman päässäni? Auttakaa..
Kommentit (7)
Että joku ei mene ameriikan viihdeteollisuuden muottiin? Hui kauhistuksen kananjalka ja kääk sentään.
Lapsille riittää kun sinä sanot. Jos isän luonne ei ole ikävä tai vaikea, se riittää lapsille.
Olet tehnyt liian ison ongelman. En tiedä yhtään miestä joka lörpöttelis lapsille tollasta. Mullekaan ei ole vanhemmat koskaan sitä sanoneet, mutta itse sanon omilleni päivittäin. Se mitä mies tekee tai jättää tekemättä, olkoon hänen asiansa.
Olet. Minullekaan ei koskaan lapsena sanottu mutta silti olen aina tiennyt että minua rakastetaan. Teot merkkaa enemmän kuin sanat.
Minusta olisi ollut outoa ja vaivaannuttavaa jos vanhemmat olisivat heitelleet rakkauden tunnustuksia. Jo iltapusu nukkumaan mennessä joskus 6 vuotiaana tuntui omituiselta ja olisin selvinnyt ilmankin.
Vierailija kirjoitti:
Minusta olisi ollut outoa ja vaivaannuttavaa jos vanhemmat olisivat heitelleet rakkauden tunnustuksia. Jo iltapusu nukkumaan mennessä joskus 6 vuotiaana tuntui omituiselta ja olisin selvinnyt ilmankin.
Ja minulla taas on 7-vuotias lapsi, joka on kova suukottelemaan, halailemaan ja olemaan sylissä. :) Näin me olemme erilaisia...en ole muuten ap.
Olet.