Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

robin kondomilähettiläänä

Vierailija
31.05.2014 |

Miten suojelen omaa tokaluokkalaista Robin faniani kuulemasta kesäkumibiisiä? Radion voi toki laittaa kiinni, mutta eristänkö hänet kaikelta medialta? Lisäksi mielenkiintoinen yksityiskohta on se, että seksin suojaikäraja on 16 vuotta ja itse kondomilähettiläs on 15. Hyvä YleX!

Lasta on muutenkin vaikeaa suojella joka paikasta tunkevalta yliseksualisoinnilta, puhumattakaan että hänen idolinsa laulaa siitä. Laitoinpa palautetta menemään:

http://ylex.yle.fi/info-ja-palaute

kyllä oksetti katsoa Ylexpoppia kun pikkutytöt kiljuivat teinipojan laulaessa seksistä

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan Robinilla iso meisseli?

Vierailija
22/25 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Robin on sairas.. tuossa iässä ei tarvitsisi tuollaisia juttuja vielä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tän palstan mukaan teinit saa tehdä, kun ryyppääminen ja naiminen on kielletty?? Ei jää mitään jännää jäljelle. Ehkä näpistely?

Vierailija
24/25 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä ala-asteella  tiesin jo mikä kortonki on. Sillon tais olla vielä astetta tymäkämpi kesäkumibiisi joku vuosi.

Videossa on sitten keikisteleviä naisia, niin kannattaa ehkä katsoa ruudusta poispäin.

Vierailija
25/25 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten suojelen omaa tokaluokkalaista Robin faniani kuulemasta kesäkumibiisiä? Radion voi toki laittaa kiinni, mutta eristänkö hänet kaikelta medialta? Lisäksi mielenkiintoinen yksityiskohta on se, että seksin suojaikäraja on 16 vuotta ja itse kondomilähettiläs on 15. Hyvä YleX!

Lasta on muutenkin vaikeaa suojella joka paikasta tunkevalta yliseksualisoinnilta, puhumattakaan että hänen idolinsa laulaa siitä. Laitoinpa palautetta menemään:

http://ylex.yle.fi/info-ja-palaute

kyllä oksetti katsoa Ylexpoppia kun pikkutytöt kiljuivat teinipojan laulaessa seksistä

Voi kamala, mistäköhän me kaikki ihmiset ollaan mahdettu saada alkumme?