Surullista nähtävää ja kuultavaa kevätjuhlissa.
5-luokkalaisen tyttöni muutama luokkakaveri koulun kevätjuhlassa: toisella alas asti selästä avoin oleva minimekko mistä rintaliivit loistivat silmille ja korkkarit, tukka värjätty ja meikkiä naamassa. Toisella samanlaiset kuteen päällään.
Kuulin puheita kun kun tokaluokkalaiset pienet esiintyivät:" katso nyt totakin läskiä ihan hirvee läski no kai se ny silti on onnellinen että sillä sentään on elämä hihi hihi hiihi..."
Oksettavaa nähtävää ja kuultavaa etenkin tuon ikäisiltä tytöiltä. Väkisinkin sitä tulee miettineeksi että mitä toisten vanhempien päässä liikkuu kun antavat ensinnäkin 11-vuotaiden likkojen pukeutua tuolla tavalla ja millaista mahtanut olla kotikasvatus kun puheet tuota tasoa...
Ja joo olen äärettömän onnellinen ettei oma tyttöni pyöri noissa porukoissa!
Kommentit (7)
[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 20:53"]
Samanlaista näin eilen Särkänniemessä mutta suunnilleen saman ikäisten poikien taholta...heittelivät siellä ympäriinsä tölkkejä ja haistattelivat henkilökunnalle kun tultiin sanomaan. Kiusasivat pienempiään jopa niin että mun mieheni piti mennä vähän kakaroita ojentamaan...teki mieli ottaa raivelista kiinni.
[/quote]
Häh? Pojilla rintsikat ja korkkarit ja meikkiä?
[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 20:55"]
Samanlaista näin eilen Särkänniemessä mutta suunnilleen saman ikäisten poikien taholta...heittelivät siellä ympäriinsä tölkkejä ja haistattelivat henkilökunnalle kun tultiin sanomaan. Kiusasivat pienempiään jopa niin että mun mieheni piti mennä vähän kakaroita ojentamaan...teki mieli ottaa raivelista kiinni.
[/quote]
[/quote]
Samanlaista meininkiä höhlä ei samaa!!! HUOH luetun ymmärtäminen on niin vaikea asia...
[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 20:55"]
[/quote]
[/quote]
Tässä nyt varmastikin viitattiin vain siihen että käytös oli toisia kohtaan yhtä huonoa? Et siis ymmärtänyt...ns poikapissikset on ihan oma lukunsa nekin.
minustakin on surullista todeta miten herttaisista lapsista kasvaa todella kamalia, itsekkäitä ja ilkeitä varhaisteinejä eikä ole väliä puhutaanko pojista ntai tytöistä. Kokemusta molemmista ja on aina samanlainen järkytys tavata esim joku lapseni kaveri pidemmän tauon jälkeen ja todeta että muksu on muuttunut aivan totaalisesti :(
onneksi kaikki eivät muutu mutta toiset valitettavasti kyllä.
missä pikkupojat meikkaa ja ovat mekko päällä. ? Kai sentään oli säädyllinen mekko?
[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 21:03"]
missä pikkupojat meikkaa ja ovat mekko päällä. ? Kai sentään oli säädyllinen mekko?
[/quote]jotkut alapeukutti, hahhaaa, menitte lankaan