Miten teillä nuoret juhlii koulun päättymistä?
Kommentit (19)
En tiedä onko isällään. Itse tulin yo juhlista ja toisiin olisi pitänyt mennä. Pienessä viinintuiskeessa oon. Että tämmönen mutsi,.
Pelaa growtopiaa ja toinen katsoo telkkaria :) Lapset 9v ja 7v
Lähtivät kavereiden kanssa bilettämään mökille. Kosteat juhlat tiedossa, mutta mitäpä tuosta, täysi-ikäisiä kaikki.
Ei mitenkään. Makaavat tuolla sängyillään ja dataavat. Säälittävää? Tytöt 16 ja 18 v. Itse asiassa toinen alkoi juuri ompelemaan itselleen kesätakkia.
Meillä saunottiin ja syödään juuri kohta tortilloja, ja sen jälkeen jokaisen toivomaa herkkuja eli karkit, juustonaksut tai jäätelö
Lapset 11, 8 ja 3
[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 19:48"]
Lähtivät kavereiden kanssa bilettämään mökille. Kosteat juhlat tiedossa, mutta mitäpä tuosta, täysi-ikäisiä kaikki.
[/quote]antaa vaan dokata ja jos naisia niin pannaan vaan paljaalta
11v ja 8v lähti mummon ja papan kanssa mökkeilelemään
Varmaan katsovat telkkaria ja pelaavat pleikkaa, 20 ja 18 vuotiaita.
14 ja 16v todennäköisesti lähtevät kaupungille ryyppäämään.
[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 20:05"]
[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 19:48"]
[/quote]antaa vaan dokata ja jos naisia niin pannaan vaan paljaalta
[/quote]
No dokaamista on vähän hankala estää. Jos nuoriso ei dokaisi meidän mökillä niin sitten varmaan jossain muualla. Ja sen verran monta vakiparia sinne lähti, että varmaan joku - käyttämääsi termiä lainaten - panee paljaalla. Ei kai se väärin ole?
14v tytär järkkäsi tyttöjenillan. Katselevat elokuvia, herkuttelevat ja menevät jossain vaiheessa paljuun ja saunaan.
9v poika pelaa Xboxilla isän kanssa :)
14 ja 16 vuotiaat tulivat juuri saunasta ja nyt katsovat tölsystä YleXPop 2014. Käyvät sen jälkeen katsomassa, että hevosilla on laitumella kaikki hyvin ja sitten menevät telttaan yöksi nukkumaan.
Päästi joitakin eläimellisiä ääniä ja teki muutaman kuperkeikan.
14 v.
[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 20:12"]
14 ja 16v todennäköisesti lähtevät kaupungille ryyppäämään.
[/quote]se on oikia homma, nuorena se on vitsa väännettävä ja näytettävä että suomalaisia ollaan, oikein junttieinareita.
Ajelee mopolla,15 v.