Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minusta on tullut äiti 15v, 18v, 20v ja 21v. :)

Vierailija
31.05.2014 |

Usko tai älä.

Oma ikäni on nyt 33v. Lapseni ovat 18v, 15v, 13v ja 12v.

Ensimmäisellä kahdella lapsella on sama isä. Toisella kahdella lapsella sama isä myös, mutta ei ole sama kuin ensimmäisillä lapsilla.

Nykyään olen toisen miehen kanssa yhdessä ja me emme aio enää hankkia yhteisiä lapsia, 4 aiempaa lastani riittää mulle ja miehellä on 1 oma lapsi. :) eli meidän perheessä asuu äiti, isä ja 5 lasta. :)

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 16:21"][quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 16:15"]

Koska sinulla on syntymäpäivä?

[/quote]

21.8

[/quote]

Eikö kukaan lapsistasi ole syntynyt kesällä?

Vierailija
2/32 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidiksi 15-vuotiaana? Millaisissa tehtävissä vanhempasi työskentelivät?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 16:23"]

[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 16:21"][quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 16:15"]

[/quote]

21.8

[/quote]

[/quote]

Ei???? ihme kysymys. :o

Vierailija
4/32 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

MILF

Vierailija
5/32 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 16:23"]

[/quote]

21.8

[/quote]

[/quote]

Tai olisiko ollut enemmän oikein vastata tähän kysymykseen, että olisiko pitänyt syntyä???? kun minä en nyt oikein tiedä mitä näin outoon kysymykseen pitäisi vastata...

Vierailija
6/32 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 16:25"]

Äidiksi 15-vuotiaana? Millaisissa tehtävissä vanhempasi työskentelivät?

[/quote]

Miten vanhempieni ammatit liittyy tähän ollenkaan? no mutta äitini on ammatiltaan lastenhoitaja, päiväkodissa työskenteli ja isäni on metsuri.

Vierailija
7/32 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 16:26"]

MILF

[/quote]

<3

Vierailija
8/32 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kun mun tarina, paitsi että olen nyt 23v, eli vasta tässä pikkulapsivaiheessa. Saman ikäisenä kaikki lapset (Eka lapsi synty kaksi päivää ennen kuin täytin 16). Mun kaikilla lapsilla on sama isä, vaikka suhde loppuikin jo ensimmäisen lapsen syntymän jälkeen. Yhteissopimuksesta siis tehty kaikki lapset, vaikka ei yhdessä asuta eikä seurustella.

Hauska kuulla että on muitakin nuorena useamman lapsen saaneita, ja kiva kuulla että olet onnellinen

Vierailija
9/32 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 16:28"][quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 16:23"]

[/quote]

21.8

[/quote]

[/quote]

Tai olisiko ollut enemmän oikein vastata tähän kysymykseen, että olisiko pitänyt syntyä???? kun minä en nyt oikein tiedä mitä näin outoon kysymykseen pitäisi vastata...

[/quote]

Tuon kysymyksen tarkoitus oli vain tarkistaa että huijaatko. Sen verran epäilyttävästi nuo iät tuossa avauksessa olivat. Toki se on mahdollista että iät ovat noin jos sinulla on teistä viidestä seuraavaksi syntymäpäivä.

Vierailija
10/32 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 16:31"]Ihan kun mun tarina, paitsi että olen nyt 23v, eli vasta tässä pikkulapsivaiheessa. Saman ikäisenä kaikki lapset (Eka lapsi synty kaksi päivää ennen kuin täytin 16). Mun kaikilla lapsilla on sama isä, vaikka suhde loppuikin jo ensimmäisen lapsen syntymän jälkeen. Yhteissopimuksesta siis tehty kaikki lapset, vaikka ei yhdessä asuta eikä seurustella.

Hauska kuulla että on muitakin nuorena useamman lapsen saaneita, ja kiva kuulla että olet onnellinen

[/quote]

Eli hankkiuduit tahallasi raskaaksi eksällesi. Lumppu. Mahtaa miestä vituttaa.

Vierailija
11/32 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 16:31"]

Ihan kun mun tarina, paitsi että olen nyt 23v, eli vasta tässä pikkulapsivaiheessa. Saman ikäisenä kaikki lapset (Eka lapsi synty kaksi päivää ennen kuin täytin 16). Mun kaikilla lapsilla on sama isä, vaikka suhde loppuikin jo ensimmäisen lapsen syntymän jälkeen. Yhteissopimuksesta siis tehty kaikki lapset, vaikka ei yhdessä asuta eikä seurustella.

[/quote]

!:) montako tyttöä tai poikaa sulla on?

Vierailija
12/32 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 16:31"]

[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 16:28"][quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 16:23"]

[/quote]

21.8

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Tuon kysymyksen tarkoitus oli vain tarkistaa että huijaatko. Sen verran epäilyttävästi nuo iät tuossa avauksessa olivat. Toki se on mahdollista että iät ovat noin jos sinulla on teistä viidestä seuraavaksi syntymäpäivä.

[/quote]

Sulla vissiin pitää olla todella tylsä elämä? kun sulla on palstalla aikaa tälläseen laskemiseenkin esimerkiksi. Joo, 3 lasta mulla on syntyny lokakuussa ja yksi joulukuussa.

Vierailija
13/32 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 16:33"][quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 16:31"]Ihan kun mun tarina, paitsi että olen nyt 23v, eli vasta tässä pikkulapsivaiheessa. Saman ikäisenä kaikki lapset (Eka lapsi synty kaksi päivää ennen kuin täytin 16). Mun kaikilla lapsilla on sama isä, vaikka suhde loppuikin jo ensimmäisen lapsen syntymän jälkeen. Yhteissopimuksesta siis tehty kaikki lapset, vaikka ei yhdessä asuta eikä seurustella.

[/quote]

[/quote]

Exän kanssa ihan yhdessä sovittu kaikki lapset. Ex asuu melkein naapurissa ja näkee lapsia lähes päivittäin, on kovin lapsirakas ja halusi kaikki lapset saman naisen kanssa. Meillä on homma toiminut täydellisesti, ex on maailman paras isä, ja paljon vietetään aikaa koko perheellä, vaikka mitään romanttista suhdetta ei olekaan.

Joku kysyi lasten sukupuolia, meillä on tyttö, tyttö, poika, tyttö, eli aika likkavaltaista :) lisää ei tule ainakaan lähiaikoina, vaikka lasten isä onkin siihen suuntaan vihjaillut. Ehkä joskus myöhemmin

Vierailija
14/32 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 16:33"][quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 16:31"]Ihan kun mun tarina, paitsi että olen nyt 23v, eli vasta tässä pikkulapsivaiheessa. Saman ikäisenä kaikki lapset (Eka lapsi synty kaksi päivää ennen kuin täytin 16). Mun kaikilla lapsilla on sama isä, vaikka suhde loppuikin jo ensimmäisen lapsen syntymän jälkeen. Yhteissopimuksesta siis tehty kaikki lapset, vaikka ei yhdessä asuta eikä seurustella.

[/quote]

[/quote]

Exän kanssa ihan yhdessä sovittu kaikki lapset. Ex asuu melkein naapurissa ja näkee lapsia lähes päivittäin, on kovin lapsirakas ja halusi kaikki lapset saman naisen kanssa. Meillä on homma toiminut täydellisesti, ex on maailman paras isä, ja paljon vietetään aikaa koko perheellä, vaikka mitään romanttista suhdetta ei olekaan.

Joku kysyi lasten sukupuolia, meillä on tyttö, tyttö, poika, tyttö, eli aika likkavaltaista :) lisää ei tule ainakaan lähiaikoina, vaikka lasten isä onkin siihen suuntaan vihjaillut. Ehkä joskus myöhemmin

Vierailija
15/32 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 16:42"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Eikä! :D sulla on melkein sukupuolissa sama järjestys kun mulla.. meillä on vaan poika, poika, tyttö, poika.. :D

Vierailija
16/32 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksiä ja teiniraskauksia. Olisit osallistunut seksuaalivalistukseen yläasteella.

Vierailija
17/32 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain 19,20,24 ja 31 vuotiaana. Vanhin lapsi on nyt 19v.

Vierailija
18/32 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 16:06"]

Usko tai älä.

Ensimmäisellä kahdella lapsella on sama isä. Toisella kahdella lapsella sama isä myös, mutta ei ole sama kuin ensimmäisillä lapsilla.

Nykyään olen toisen miehen kanssa yhdessä ja me emme aio enää hankkia yhteisiä lapsia, 4 aiempaa lastani riittää mulle ja miehellä on 1 oma lapsi. :) eli meidän perheessä asuu äiti, isä ja 5 lasta. :)

[/quote]

Ovatko lasten isät kuvioissa? Ovatko he sinua vanhempia?

Vierailija
19/32 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 16:50"]

Eksiä ja teiniraskauksia. Olisit osallistunut seksuaalivalistukseen yläasteella.

[/quote]

Yksihän teiniraskaus mulla vaan varsinaisesti on, kun 15-vuotiaana sain tuon yhden lapsista. :) loputhan on sitten yli täysi-ikäisenä nuorena aikuisena kuitenkin saatuja. Ja eksiä meillä kaikilla nyt varmaankin on...

Vierailija
20/32 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 16:52"]

[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 16:06"]

Usko tai älä.

[/quote]

Ovatko lasten isät kuvioissa? Ovatko he sinua vanhempia?

[/quote]

Kyllä on, kaikkien isät. :)

Kun esikoinen syntyi, minä olin 15v, mies 17v.

Toisen lapsen syntyessä, minä 18 ja mies 20.

Sitten kahdella seuraavalla lapsella on se eri isä...

Kolmannen lapsen sain 20v, hänen isänsä oli sitten 22v.

Neljännen lapsen 21v, lapsen isä 23v.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yksi