Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaihtelua hiusten värjäykseen

Hiusten Värjääjä
28.12.2020 |

Kasvatan vielä jonkin aikaa omaa väriä, mutta viimeistään heinä-elokuu vaihteessa käyn kampaajalla, kun sain eräältä hyvältä tuttavalta kampaajalle lahjakortin. Tarkoitus olisi silloin värjäyttää.
Tosi ihana ajatus hankkia kampaajalle lahjakortti, koska mulla ei ole oikeest varaa käydä ikinä ottamassa värjäystä, ja siistimistä koska ne maksaa täällä aina yli 100e. Aina köyhänä tulee jotain mitä täytyy hommata, eli se tarkoittaa sitä että saisin aina säästää ikuisuuden.
Ainoa vaan mikä mietityttää on se, että miten paljon kampaajien käyttämät värit eroo kaupan väreistä.
Enkä nyt tarkoita turvallisuusasioita, onhan se itsestäänselvyys, että "kampaajilla aina turvallisempaa".
Vaan se, kuinka hyvin se tarttuu.
Esim. Kaupan blondaus aineet ei juurikaan näy mun tukassa, ja kerran yritin värjätä suklaan ruskeaksi tukan, niin se värjäytyi lähes mustaksi.
Oon niin kyllästynyt mustaan, ja liilaan sävyyn et ois kiva saada välillä keskiruskea.
Tiiän, että kaupan värejä ei tosiaan sais kampaajan käyttämiin aineksiin verrata, mut jotenki jännittää ettei se kyseinen väri oo ihan toivottu, vaikka suhtautuisikin asiaan pienellä varauksella.
Mutta vaalea vai ruskea?
Mulla on luonnostaan maantien väriset hiukset, ehkä astetta tummempi.
Niin vanhentaako tuo vaalea väri, niin kannattaako ruskeeks?
+oon 17v naispuolinen henkilö

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi seitsemän