Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olipa luokattoman huono ohjelma lapsen koulun kevätjuhlassa?

Vierailija
31.05.2014 |

Harjoitellaankohan noita esityksiä kertaa enempää? Opet suunnilleen lauloivat ja näyttivät mitä pitää aina missäkin kohtaa tehdä. Lapset olivat aivan pihalla kaikesta.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 11:30"]

Olen ihmetellyt samaa. Lapsille olisi kasvattavaa oikeasti opetella ohjelma ja onnistua. Kyllähän lapsetkin sen tajuaa, että esitys oli puolivillainen ja töitä sen eteen tehtiin vähän. Kiire ei voi olla syynä ainakaan alakoulussa, kun luppoaikaa on runsaasti kaikkeen muuhunkin kuin teoriaopetukseen.

[/quote]

Samaa olen miettinyt. Esityksiä on harjoiteltu (lastemme mukaan) todella vähän ja sen kyllä näkee ja kuulee. Eikö edes sitä järjestäytymistä lavalle voisi harjoitella KERRAN, jotta ei sitten juhlissa tarvitsisi arpoa missä seistään?

Tytärtäni suorastaan pelotti tänä vuonna mennä kevätjuhlaan, sillä hänen piti soittaa esityksessä. Tuota soittoa (vaikea kappale) ei harjoiteltu kertaakaan opettajan kanssa ja muun luokan kanssakin vasta saman päivän kenraaliharjoituksissa. Siinä ei paljon muutoksia tehdä enää siinä vaiheessa.  

Kyllä minun mielestäni omana kouluaikana niitä esityksiä harjoiteltiin tosi paljon koulussa.

Vierailija
2/6 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

vantaalla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täyttä kärsimystä. Lasten esiintymisen mitättömyyden ja epäselvyyden vielä ymmärtääkin, mutta opettajien karmea lauluesitys huonolla äänentoistolla nosti karvat pystyyn. Kelloon tuli katsottua tosi monta kertaa... 

Terv. itsekin ope, ja hyvissäkin juhlissa ollut

Vierailija
4/6 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihmetellyt samaa. Lapsille olisi kasvattavaa oikeasti opetella ohjelma ja onnistua. Kyllähän lapsetkin sen tajuaa, että esitys oli puolivillainen ja töitä sen eteen tehtiin vähän. Kiire ei voi olla syynä ainakaan alakoulussa, kun luppoaikaa on runsaasti kaikkeen muuhunkin kuin teoriaopetukseen.

Vierailija
5/6 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kidutusta yli 1,5h. Miks ne kiusaa meitä vanhempia noin pitkillä kevätjuhlilla? Kutosten kukitus, suvivirsi ja hyvää kesää. Se olis paras.

Vierailija
6/6 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli ohjelmassa kaks ihan kivaa lasten esitystä ja lopuksi aivan tuhottoman pitkä rehtorin puhe. Ihmettelin todella, miten lapset jaksoi kuunnella 35 minuuttia löpinää kouluun ensi vuonna hankittavista tarvikkeista ja pihan remonteista, lapsiraukat! Itse sain sentään feisbuukata puheen ajan ;)