Käyvätkö kaikki naiset nykyään kosmetologilla?
Olenko todellakin poikkeus? Olen huomannut, että työkaverit, sukulaiset ja ystävät puhuvat käyneensä kosmetologilla. En ole itse ikinä käynyt.
Onko nykyään siis ihan oletus, että kaikki naiset käyvät kosmetologilla?
Olen luullut, että riittää kun huolehdin itse itseni hoidosta. Olen siisti ja minulla on hyvä iho ja hiukset.
Mihin tarvitsisin kosmetologia?
Kommentit (42)
[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 13:41"]
En ole koskaan käynyt. Ikää 31v, kaikki luulevat nuoremmaksi ja ihon kunto hyvä. Käytän edullisia ihonhoitotuotteita, esim Nivea on yksi lemppareista. Käyn kampaajallakin vain pari kertaa vuodessa, sävytän hiuksia välillä itse. Ei ihme että ihmisillä on aina rahat loppu, jos kehittää tällaisia kaikenmaailman "pakollisia" menoja itselleen... Onhan sitä lisäksi ripsihuollot, kynsihoidot, suihkurusketukset jne... Turhuutta sanon minä. Ainoa ylimääräinen missä olen viime vuosina käynyt oli hampaiden valkaisu.
T. Ulkonäöstään huolta pitävä kaunis nainen
[/quote]
'kaikki' luulevat....ei nyt liiotella. Se kännissä oleva puolisokea viisikymppinen setä joka kehui sinun ulkonäköäsi viisi vuotta sitten baarin tiskillä kello puoli neljä sanoi koska halusi pildeä sinulta. Ei kannata uskoa kaikkea mitä sanotaan.
Olen 15 vuotta säännöllisesti käynyt värjäyttämässä ripset ja kulmat. Lisäksi olen joka vuosi saanut synttäri-, joulu- tai äitienpäivälahjaksi kasvo- tai jalkahoidon.
[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 14:16"]
Olen 15 vuotta säännöllisesti käynyt värjäyttämässä ripset ja kulmat. Lisäksi olen joka vuosi saanut synttäri-, joulu- tai äitienpäivälahjaksi kasvo- tai jalkahoidon.
[/quote]
niin ja 90% tutuistani käy myös
No jos on hyvä iho, eikä kosmetologia tarvitse niin eipä sinne sitten tarvitse mennä!
Itsellä on kuitenkin huono iho, jota kosmetologi putsaa muutaman kerran vuodessa. Ja nää käynnit ei ole mulle mitään "hemmottelua" koska sattuu tuo mustapäiden ja muiden poistaminen niin pirusti!
Kerran olen käynyt - lahjakortilla, ja jälki oli paljon huonompaa kuin itse tekemäni ihonpuhdistuksen jälkeen, joten en näe mitään syytä mennä uudestaan. Ja luotan paljon enemmän lääkäreihin kuin kosmetologeihin iho-ongelmien hoitamisessa.
[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 14:26"]
Kerran olen käynyt - lahjakortilla, ja jälki oli paljon huonompaa kuin itse tekemäni ihonpuhdistuksen jälkeen, joten en näe mitään syytä mennä uudestaan. Ja luotan paljon enemmän lääkäreihin kuin kosmetologeihin iho-ongelmien hoitamisessa.
[/quote]
Siis eikö kosmetologilla käydä juuri sen vuoksi ettei tulisi niitä ongelmia. Kun olet viisikymppinen niin naisen naamasta kyllä näkyy onko kosmetologilla käyty vai ei.
[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 14:26"]
[/quote]
Siis eikö kosmetologilla käydä juuri sen vuoksi ettei tulisi niitä ongelmia. Kun olet viisikymppinen niin naisen naamasta kyllä näkyy onko kosmetologilla käyty vai ei.
Olen käynyt säännöllisesti 25v täytettyäni. Nyt siis 38v.
Kosmetologi antaa aina vinkkejä ihoni hoitoon. Saa itsekin tsemiä ihon kunnossapitoon.
Puhdistaa syvemmältä ja perusteellisemmin. Iho pysyy paremmassa kunnossa.
On myös ihana hemmotteluhetki, kestää 2h, sisältää mm niskahartiaseuden hieronnan.
En ole ikinä käynyt. Minulla on hyvä iho ja käytän laadukkaita tuotteita. Puhdistan ihon joka ilta meikkivoiteesta ja muista meikeistä jne. Enpä usko, että olisin radikaalisti paremman näköinen kosmetologin avulla. Vihaan noita akkojen juttuja enkä koe ollenkaan rentouttavana tai kivana ajanvietteenä. Mun mielenkiinnon kohteet on ihan jossain muualla kuin istua ja tuhlata aikaa kosmetologilla.
En käy. Olen 39 v. Ei ole aikaa tässä elämäntilanteessa. Kampaajalla käyn ja otan sen hemmotteluna, 2 kk välein. Ei ole edes hyvä iho, mutta kaikkea ei aina saa/ehdi :)
En ole ikinä käynyt, kampaajallakin taisin käydä viimeksi joskus ekalla tokalla luokalla ollessani :) t. teini
En tiedä, käyvätkö "kaikki", minä käyn. Aloitin n.35 vuotiaana, eli 10 vuotta sitten. Käyn 2 kertaa vuodessa, eli puolen vuoden välein. Kyllähän se tietysti on ihonpuhdistusta ja -hoitoa, mutta itse kyllä otan sen hemmotteluna. Kulmakarvat siistitään ja värjätään myös niillä kerroilla. Käyn myös hierojalla kerran kuussa, kampaajalla harvemmin esim. jalkahoidossakin joskus.
Olen ehkä viisi kertaa käynyt viimeisen 30 vuoden aikana. Ikää mulla on 54 vuotta.
En ole käynyt koskaan ja pidän kyllä ulkonäöstäni huolta muuten. Mielestäni rahanhukkaa, mutta yrittäjille tietysti hyvä että asiakkaita riittää..
Kaikki naiset tekevät kaikkea mahdollista. Tätä ei moni tiedä.
En käy. Mulla on hyvä iho ja käytän edullisia puhdistus- ja hoitotuotteita, vaikka olen jo 35 v. Pidän ihonhoidon mahdollisimman yksinkertaisena. Saatan joskus mennä kasvohoitoon pelkän hemmottelun vuoksi, mutta tarpeelliseksi en sitä koe.
Ei tietenkään. Tosin nykyään luullaan että jos ei ole varaa käydä kosmetologilla ym. ym. ym. on köyhä.
En käy kun en raaski siitä maksaa
Nyt 25 mittarissa olen alkanut ehkäisemään ihan tarkoituksella ikääntymistä. Hyvinhoidettuun ja kosteutettuun, puhtaaseen ihoon ei tule ryppyjä helpommin eikä kuivu kasaan. Ajattelin näyttää vetävältä vielä viisikymppisenäkin. Kosmetologilla käynti on hemmotteluhetki.