Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käyvätkö kaikki naiset nykyään kosmetologilla?

Vierailija
31.05.2014 |

Olenko todellakin poikkeus? Olen huomannut, että työkaverit, sukulaiset ja ystävät puhuvat käyneensä kosmetologilla. En ole itse ikinä käynyt.

Onko nykyään siis ihan oletus, että kaikki naiset käyvät kosmetologilla?

Olen luullut, että riittää kun huolehdin itse itseni hoidosta. Olen siisti ja minulla on hyvä iho ja hiukset.

Mihin tarvitsisin kosmetologia?

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 14:36"]

[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 14:26"]

Kerran olen käynyt - lahjakortilla, ja jälki oli paljon huonompaa kuin itse tekemäni ihonpuhdistuksen jälkeen, joten en näe mitään syytä mennä uudestaan. Ja luotan paljon enemmän lääkäreihin kuin kosmetologeihin iho-ongelmien hoitamisessa.

[/quote]

Siis eikö kosmetologilla käydä juuri sen vuoksi ettei tulisi niitä ongelmia. Kun olet viisikymppinen niin naisen naamasta kyllä näkyy onko kosmetologilla käyty vai ei.

[/quote]

Miten se näkyy?

Vierailija
2/42 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 17:39"]

[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 14:36"]

[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 14:26"]

Kerran olen käynyt - lahjakortilla, ja jälki oli paljon huonompaa kuin itse tekemäni ihonpuhdistuksen jälkeen, joten en näe mitään syytä mennä uudestaan. Ja luotan paljon enemmän lääkäreihin kuin kosmetologeihin iho-ongelmien hoitamisessa.

[/quote]

Siis eikö kosmetologilla käydä juuri sen vuoksi ettei tulisi niitä ongelmia. Kun olet viisikymppinen niin naisen naamasta kyllä näkyy onko kosmetologilla käyty vai ei.

[/quote]

Miten se näkyy?

[/quote]

Liikunnan, ravinnon, tupakoinnin ja vedenjuonnin vaikutukset näkyy ihosta 50-vuotiaana. Ei niinkään se onko käynyt kosmetologilla vai ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon käynyt välillä, keskimäärin kerran-pari vuodessa noin kymmenen vuoden ajan. Alunperin tarve lähti näppyläisestä ihosta, joten ajoittain kosmetologin apu oli tarpeen.

Vierailija
4/42 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy kosmetologeilla. En tykkää yhtään siitä, että ventovieras ihminen tunkee niinkin lähelle. Kampaajalla käyn välillä ja sen vielä jotenkin pystyn sulattamaan, kunhan päänahkaa ei hierota. Se on jälleen turhan intiimiä minulle.

Vierailija
5/42 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teininä kävin ihonpuhdistuksessa ja kerran ennen ylppäreitä jossain hoidossa. Jälkimmäisestä en tykännyt, koko juttu tuntui ensinnäkin turhalta ja toisekseen kosmetologi onnistui saamaan kestoripsiväriä mun silmiin, kyllä kirveli. En koe tarpeelliseksi kun ei suurempia ongelmia (aknea, atopiaa tms.) ole. Hemmotteluhoitona voisin kyllä mennä, tosin siinäkin tarkoituksessa menisin mielummin hierojalle. 

Vierailija
6/42 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 39, en ole ikinä käynyt enkä kehtaisi mennäkään. Mulla on kaikki mahdolliset iho-ongelmat ja saisin huutia, etten ole hoitanut naamaani.

Vierailija
7/42 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kerran, kun sain 40-vuotislahjaksi enkä tiedä, miksi menisin uudestaan. Kampaajalla olen käynyt noin viidesti elämässäni. En käytä kalliita tuotteita muutenkaan, mutta liikun, en tupakoi yms. Iho pysyy kunnossa, en tee sille mitään. pesen joskus ja laitan ripsaria. Olen siisti, nuorekas ja varakas. En tosiaan allekirjoita, että ihosta näkyisi, onko kosmetologilla käyty!

Vierailija
8/42 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 14:16"]

Olen 15 vuotta säännöllisesti käynyt värjäyttämässä ripset ja kulmat. Lisäksi olen joka vuosi saanut synttäri-, joulu- tai äitienpäivälahjaksi kasvo- tai jalkahoidon.

[/quote]

En oo ikinä värjännyt ripsiä enkä kulmia. Onko sekin joku normi nykyään?

Vierailija
9/42 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen käynyt säännöllisesti parikymppisestä saakka. Kohta olen 40 v.

Vierailija
10/42 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle se olis painajainen, ei mikään hemmottelu.

Vierailija
11/42 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 14:14"]

[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 13:41"]

En ole koskaan käynyt. Ikää 31v, kaikki luulevat nuoremmaksi ja ihon kunto hyvä. Käytän edullisia ihonhoitotuotteita, esim Nivea on yksi lemppareista. Käyn kampaajallakin vain pari kertaa vuodessa, sävytän hiuksia välillä itse. Ei ihme että ihmisillä on aina rahat loppu, jos kehittää tällaisia kaikenmaailman "pakollisia" menoja itselleen... Onhan sitä lisäksi ripsihuollot, kynsihoidot, suihkurusketukset jne... Turhuutta sanon minä. Ainoa ylimääräinen missä olen viime vuosina käynyt oli hampaiden valkaisu.

T. Ulkonäöstään huolta pitävä kaunis nainen

[/quote]

'kaikki' luulevat....ei nyt liiotella. Se kännissä oleva puolisokea viisikymppinen setä joka kehui sinun ulkonäköäsi viisi vuotta sitten baarin tiskillä kello puoli neljä  sanoi koska halusi pildeä sinulta. Ei kannata uskoa kaikkea mitä sanotaan.

[/quote]

Hah. Kyllä kai säkin jonkun tunnet, joka näyttää huomattavasti ikäistään nuoremmalta? Miks tätä on täällä aina niin vaikea uskoa? :D Mä en edes käy baareissa, varmaan yksi syy miksi olenkin säilynyt niin hyvin ;)

Vierailija
12/42 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon käynyt 15veestä lähtien monta kertaA vuodessa. Se on välttämätöntä jos haluan olla siistiin näköinen. Ihoni ei yksinkertaisesti pärjää pelkillä kotikonsteillä.

viimeiset 20 vuotta siis olen jo siellä käynyt, finninaamasta käynnit alkoi.

Vierailija
13/42 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

1930-luvulla kaikki naiset ja suurin osa miehistä kävi kosmetologilla jos siihen oli mahdollisuus, eli raha tai välimatkat eivät olleet esteenä. Nykyään eivät kaikki käy.

Vierailija
14/42 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

en käy, en käy koskaan.

Vierailija
15/42 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

4-6 viikon välein käyn kosmetologilla. Pitäisikin varata taas aika piakkoin.

N25

Vierailija
16/42 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

N25

Vierailija
17/42 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

N25

Vierailija
18/42 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan. Turhanpäiväistä. Mieluummin käyn hierojalla.

Vierailija
19/42 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne kerrat jolloin olen käynyt ovat olleet pettymyksiä. Minulle ei tehdä kunnollista ihonpuhdistusta. Hierotaan ja laitetaan kasvonaamio eli ne jutut mitkä osaisin itsekin tehdä. Joka kerta varaan ajan kasvohoitoon ja pyydän ihonpuhdistusta.

20 vuotta sitten sentään osattiin iho puhdistaa mekaanisesti kunnolla.

Vierailija
20/42 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan käynyt. Ikää 31v, kaikki luulevat nuoremmaksi ja ihon kunto hyvä. Käytän edullisia ihonhoitotuotteita, esim Nivea on yksi lemppareista. Käyn kampaajallakin vain pari kertaa vuodessa, sävytän hiuksia välillä itse. Ei ihme että ihmisillä on aina rahat loppu, jos kehittää tällaisia kaikenmaailman "pakollisia" menoja itselleen... Onhan sitä lisäksi ripsihuollot, kynsihoidot, suihkurusketukset jne... Turhuutta sanon minä. Ainoa ylimääräinen missä olen viime vuosina käynyt oli hampaiden valkaisu.

T. Ulkonäöstään huolta pitävä kaunis nainen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi neljä