Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hei te joilla on iso/pitkä nenä. Maskin käyttö ärsyttävää koska maskin reuna tulee näkökenttään

Vierailija
28.12.2020 |

Siis kun nenä on niin pitkä ja leveä, että maski tavallaan tulee silmien eteen, tai siis on väkisellä näkökentässä jolloin esim kaupassa asiointi on TODELLA ärsyttävää kun ei näe kunnolla. Onko muilla isonokkaisilla sama ongelma? Puhun nyt siis oikeasti isosta nenästä enkä mistään mielikuvitus-isosta.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin oli sama ongelma aluksi ja maskin kanssa tunsin itseni puolisokeaksi, mutta muutaman käyttökerran jälkeen aivoni ilmeisesti oppivat jotenkin blokkaamaan maskin näkökentästä koska se ei enää häiritse. Oletko kokeillut käyttää maskia säännöllisesti niin että aivosi voivat tottua siihen?

Vierailija
22/24 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaa ne maskin nauhat ristiin ja sitten korvien taakse, niin maski ei liiku silmille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on pieni nenä ja aina olen ollut kateellinen isonenäisille naisille! Miksi luulette, että italialaiset, ranskalaiset ja slaavilaiset naiset ovat miesten suosiossa? Niillä on jylhä iso maskuliininen nenä! Miehet RAKASTAA maskuliinisia piirteitä naisissa: isoa nenää, kolhoja kasvoja, pientä peppua ja pieniä rintoja. Olette onnekkaita naisia, tajutkaa se. Itse olen vastakohta tuosta kaikesta ja miesseuraa ei juuri löydy ja olen vieläkin neitsyt.

Ei millään pahalla, mutta ongelma saattaa olla jossain muualla kuin siinä, että olet "vastakohta" luettelemistasi, ilmeisesti epäfeminiinisiksi mieltämistäsi piirteistä.

Vierailija
24/24 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up