Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hei te joilla on iso/pitkä nenä. Maskin käyttö ärsyttävää koska maskin reuna tulee näkökenttään

Vierailija
28.12.2020 |

Siis kun nenä on niin pitkä ja leveä, että maski tavallaan tulee silmien eteen, tai siis on väkisellä näkökentässä jolloin esim kaupassa asiointi on TODELLA ärsyttävää kun ei näe kunnolla. Onko muilla isonokkaisilla sama ongelma? Puhun nyt siis oikeasti isosta nenästä enkä mistään mielikuvitus-isosta.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/24 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ison naisia ja tunnistan ongelman. Olen siitä joskus maininnutkin mutta pienempinokkaiset vaan pyörittelee silmiään kun mainitsee.

Nokka kuin tissit, harva omaa kokoaan lähtisi vaihtamaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulla vaivaa kun sen asettelen, mutta se nousee silmille häiritsevästi kauppareissulla. Sinä et siis edes saa alussa sitä niin ettei häiritse liikaa?

Vierailija
4/24 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei mulla kyllä ole tällaista ongelmaa. Ihan samalla tavalla mun nenä on näkökentässä ilmankin maskia.

Vierailija
5/24 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei mulla kyllä ole tällaista ongelmaa. Ihan samalla tavalla mun nenä on näkökentässä ilmankin maskia.

Kasvatustieteessä sanotaan että ihmiset jotka tiedostan oman nokkansa ovat tavallista älykkäämpiä, ymmärtävät nokan vaikutukset ja katvealueet, onnea matkaan kun olet noin älykäs!

Vierailija
6/24 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaa ohut laastariteippi siihen nenän kohdalle.

Ei huurru lasit ja maski pysyy paikallaan.

Vierailija
7/24 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on pieni nenä ja aina olen ollut kateellinen isonenäisille naisille! Miksi luulette, että italialaiset, ranskalaiset ja slaavilaiset naiset ovat miesten suosiossa? Niillä on jylhä iso maskuliininen nenä! Miehet RAKASTAA maskuliinisia piirteitä naisissa: isoa nenää, kolhoja kasvoja, pientä peppua ja pieniä rintoja. Olette onnekkaita naisia, tajutkaa se. Itse olen vastakohta tuosta kaikesta ja miesseuraa ei juuri löydy ja olen vieläkin neitsyt.

Vierailija
8/24 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin pieninenäisenäkin se maski kyllä valuu silmien eteen, en ymmärrä miten nenän koko siihen vaikuttaa?

Vierailija
9/24 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on pieni nenä ja aina olen ollut kateellinen isonenäisille naisille! Miksi luulette, että italialaiset, ranskalaiset ja slaavilaiset naiset ovat miesten suosiossa? Niillä on jylhä iso maskuliininen nenä! Miehet RAKASTAA maskuliinisia piirteitä naisissa: isoa nenää, kolhoja kasvoja, pientä peppua ja pieniä rintoja. Olette onnekkaita naisia, tajutkaa se. Itse olen vastakohta tuosta kaikesta ja miesseuraa ei juuri löydy ja olen vieläkin neitsyt.

No eipä ole ihailijoita näkynyt.

Vierailija
10/24 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on normaalisti pieni nenä, mutta kun tuppaan valehtelemaan päivän mittaan niin iltapäivällä nenä on jo 12-18cm pitkä.

Vierailija
11/24 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maski tulee näkökenttään, oli iso tai pieni nenä. Nenä on näkökentässä. Aivot suodattaa sen yleensä pois, jos asiaa ei ajattele.

Vierailija
12/24 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ehkä vähän normaalia ulkonevampi nenä, mutta ei häiritsevästi, eli en siis ole mikään nöpönenä.  En tiedä, johtuuko se maskin silmille tuleminen nenästä, mutta olen kyllä huomannut saman asian.  Varsinkin kun pitää katsoa alas, esim. kassalla tavaroita hihnalle laittaessa pitää koko ajan vetää maskia alemmas, että näkee jotain.

Ja sitten sanotaan, että siihen maskiin ei saisi koskea.  No pakkohan se on.  Pelkästään nauhoja koskemalla ei maski liiku mihinkään.  Mun ainakin on pakko nykäistä sieltä alareunasta sitä maskia alemmas.

Vierailija
13/24 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattais varmaan tutkia omaa persoonaa tarkemmin kun peilata itseään.

T:mies

Vierailija
14/24 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu tuttu ongelma, mulla on nenä samaa mallia kuin Saara Aallolla, eli kapea, pitkä ja terävä. Plus silmälasit. Maski nousee parissa minuutissa ja pari kertaa raapaissut silmääkin, kun ei päässyt asettelemaan uudelleen. Lasit tuntuu pahentavan nousemista... Ja semmosta teippiä en ole vielä löytänyt, mikä ei pahentaisi atooppista aknenaamaa...

Vierailija
15/24 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas olen ollut tyytyväinen, että kerrankin isohkosta nenästä on jotain hyötyä kun maskin sisään jää enemmän ilmaa eikä mene pitkin poskia&suuta. :D

Mulla varmaan sitten ideaali nokka, ei liian iso, muttei mikään pienikään. Kookas ja kaponen.

Vierailija
16/24 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertakäyttömaskeissa on se rautalanka, jonka avulla maskin saa "nipistettyä" nenään kiinni, niin pysyy paikallaan. 

Vierailija
17/24 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

7.

kannattaisi tuossa tilanteessa ottaa suosiolla se mies.

Vierailija
18/24 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

... kuin etsiä siis naisita maskuliinisuutta :D

Vierailija
19/24 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse joudun pitämään töissä maskia (hoitoala) ja isonenäisenä koen ongelmaksi sen, kun jotkut maskit on liian pieniä. Tuntuu, että korvat repeytyy irti kun iso nenä toki vie maskia ulommas kasvoista :D sitten joutuu ympäri osastoa metsästää toista maskipakettia josko olisi isompia/löysempiä.

Vierailija
20/24 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sellainen luisu nenä, ei suuri. Mutta silti maski nousee näkökenttään. En näe mitään kun lasit vielä hankaloittaa ja huurtuu. Koko ajan pitää korjata. Olen sanonutkin, että enemmän viruksia mulla nyt naamassa ja suussa kun ilman maskia olisi. Lisäksi joudun hengittämään suu auki ja sivusta tulee maskiin ilmaa.

Poskipäitä ei paljon ole ja leuka pieni, ei siis kulmikas vaan luisu myös, olen ajatellut, että leuka aiheuttaa sen, että maski nousee ylös.

Jos joku sanoo, että maski ei ole hankala niin millainen naamanmalli heillä silloin on.

On niin pirun hankala.