Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millä ehdoilla muuttaisit uusperhekuvioon mukaan?

Vierailija
31.05.2014 |

Mä voisin ottaa sellaisen uusperheen, missä miehellä olisi yksi samanikäinen lapsi kuin itselläni ja edellinen vaimo kuollut, ettei tulisi taisteluja hänen kanssaan esim kasvatusasioista

En haluaisi mihinkään suurperhekuvioihin mukaan.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä ehdolla että ex akka on haudassa ja mun ei tarvin hoitaa äijän mukuloita ja äijä haluaa mun kanssa mukulan. Olen lapseton nainen.

Vierailija
2/15 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiseen, jossa entisistä ei ole erottu riidoissa, talous on kunnossa, lapset eivät ole moniongelmaisia traumojen takia, suku ei ole niskassa, mies on työssäkäyvä ja uskollinen, on mahdollisuus aloittaa rauhassa yhteinen elämä ja koti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
4/15 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 01:39"]Sellaiseen, jossa entisistä ei ole erottu riidoissa, talous on kunnossa, lapset eivät ole moniongelmaisia traumojen takia, suku ei ole niskassa, mies on työssäkäyvä ja uskollinen, on mahdollisuus aloittaa rauhassa yhteinen elämä ja koti.

[/quote]

Good luck with that. Eroperheissä on vähintään yksi noista ongelmista. Ero on aina epäonnistuminen.

Vierailija
5/15 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä täytyy tehdä heti selvät pelisäännöt. Minusta ei olisi siihen varsinkaan jos toisella olisi villit kakarat.

Vierailija
6/15 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisessa tilanteessa, jossa a) vaimo olisi kuollut ja b) olisi vain miehen lapsia ja itse olisin lapseton.

Vierailija
7/15 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 08:34"]

Sellaisessa tilanteessa, jossa a) vaimo olisi kuollut ja b) olisi vain miehen lapsia ja itse olisin lapseton.

[/quote]et kai lapsettomana ala toisen kakaroita hoitamaan, itse haluaisin oman ja jos mies ei suostu niin se olisi sitä myöten selvää ja lähtisin nokka pystyssä kotia kohti.

Vierailija
8/15 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lähdin sellaiseen, jossa miehen lapset olivat jo aikuisia ja minunkin viimeistä vaille. Tämä tarkoittaa sitä, että exien kanssa ei juuri tarvitse olla tekemisissä. On toiminut hyvin jo toistakymmentä vuotta.

Vierailija
9/15 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En millään ehdoilla.

Uusi parisuhde/avoliitto/avioliiitto mahdollinen vasta, kun lapset ovat aikuisia.

Vierailija
10/15 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saisin 10 miljoonaa euroa.

Vierailija
11/15 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin ottaa sellaisen miehen, jonka lapset ovat jo muuttaneet pois kotoa.

Vierailija
12/15 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En millään ehdoilla, en minkäänlaiseen uusperhekuvioon tahdo mukaan. Ikinä. En usko että pystyisin kohtelemaan omia ja miehen lapsia tasapuolisesti, enkä usko että mieskään pystyisi.

Vierailija
13/15 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää millään ehdoilla, koettu on.

Vierailija
14/15 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on sellainen kuvio, että minulla on yksi lapsi ja mies on lapseton. Emme aio tämän enempää lisääntyä. Tämä malli toimii oikein hyvin.

Vierailija
15/15 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 09:37"]

Meillä on sellainen kuvio, että minulla on yksi lapsi ja mies on lapseton. Emme aio tämän enempää lisääntyä. Tämä malli toimii oikein hyvin.

Ku

En ole ikinä ymmärtänyt näitä "hienosti menee kun on vain MINUN lapsia"...