Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras tuoksuton kosteusvoide kasvoille?

Vierailija
28.12.2020 |

Mikä on mielestänne paras tuoksuton kosteusvoide kasvoille? Olen selaillut nettiä ja päätynyt siihen, että tarjonnasta ei saa selvää; hakusanalla "tuoksuton" ei oikein löydy, ja muutenkin vertaileminen on hankalaa.

Kriteerini ovat: tuoksuton, kevyt, sopii normaalille iholle myös meikin alle eikä maksa kauheasti.

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Decubal face cream. joko basic tai vital. Olen käyttänyt sitä jo vuosia aikoinaan ihotautilääkärin suosituksesta. Ihan paras, täyteläinen ja riittoisa kasvovoide. Minulla 75 ml purkki kestää 3-4 kk. Käy päivä-, yö- ja silmänympärysvoiteeksi, meikinalusvoiteeksi. Sopii myös atooppiselle iholle ja talvella kuivan ihon kosteuttamiseen. Hajusteeton ja väriaineeton. Apteekista, hinta n. 10 €. Suosittelen.

Vierailija
42/52 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä työnsin melkoiset sumamt vuosien varrella ties mihin tököttiin, mutta lopulta helpotus löytyi ihan noista apteekin Orionin perusvoiteista. Löytyy montaa erilaista, itsellä yöksi rasvaisempi versio.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa niitä joissa on aurinkosuoja, varsinkin hyvä uva ob tärkeä ryppyjen kannalta.

Itse käytän Neutogenan Pure & Free Baby Sunscreen SPF 50 voidetta. Periaatteessa en osta koskaan mitään alle 50 suojakertoimen olevaa voidetta. Ja aina fysikaalista voidetta (heijastavat UV-säteet pois iholta) ei koskaan kemiallista voidetta (imevät UV-säteitä ihoon). Ongelma lähinnä se, että apteekkien ja kauppojen valikoimat ovat järjestään näitä huonoja kemiallisia voiteita. Mutta onneksi nettikaupoista saa.

Kemialliset aurinkovoiteet on myös valtava rasite vesistöille ja mereneläville ja koralliriutoille.

Vierailija
44/52 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avene. Ei mitään tuoksua ja useita vaihtoehtoja ihon tarpeiden mukaan.

Monissa Avenen tuotteissa on hajusteita kyllä + alkoholia. En sarjasta huolisi kuin Tolerance extreme voiteen tai RetinAL voiteen.

Vierailija
45/52 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

L300 ehdottomasti! Siellä on montaa koostumusta ja todella toimivia tuotteita.

Vierailija
46/52 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanha ketjuni näkyy heränneen eloon! :)

Ostin jo ekalla sivulla mainitun L300-sarjan kosteusvoiteen, Anti-age day creamin. Olen oikein tyytyväinen valintaani.

Ap

Vierailija
47/52 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laponie of Scandinavia Face Cream. Kosteuttava, mutta hyvin kevyt. Sopii sekä herkälle että rasvoittuvalle iholle, imeytyy hetkessä ja on vegaaninen.

Vierailija
48/52 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ostin jo ekalla sivulla mainitun L300-sarjan kosteusvoiteen, Anti-age day creamin. Olen oikein tyytyväinen valintaani.

Ap

Mahtavaa, että löytyi sopiva!

L300-tuoteperhe on kasvanut nyt c-vitamiinia sisältävillä tuotteilla, nämäkin on hajusteettomia. Aion kokeilla, kunhan saan kosmetiikkavarastoja vähän tyhjemmiks.

https://blogit.terve.fi/karkkipaiva/l300-vitamin-c-sarja-esittelyssa/

Vierailija
49/52 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ceralan plus 500g pumppupullo apteekista.

Vierailija
50/52 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mahtavaa, että löytyi sopiva!

L300-tuoteperhe on kasvanut nyt c-vitamiinia sisältävillä tuotteilla, nämäkin on hajusteettomia. Aion kokeilla, kunhan saan kosmetiikkavarastoja vähän tyhjemmiks.

https://blogit.terve.fi/karkkipaiva/l300-vitamin-c-sarja-esittelyssa/

Tuoksuttomuus - tai hajusteettomuus, kuten edeltä opin - tuli yhä tärkeämmäksi kriteeriksi eilen, kun onnistuin saamaan yliherkkyysreaktion huulirasvasta ja huuleni turposivat ratkeamispisteeseen. Ei olisi tullut mieleenkään tuoda kasvojen iholle mitään tuoksuvaa.

Ap

Vierailija
51/52 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lumenen Arctic Hydra Care Richard Day Cream [arktis], suosittelen!

Tämän varmaan pitäisi olla tuoksuton, mutta ainakin minun saamani näyte haisee hirveälle. Tulee mieleen joku eläinrasva.

Ei todellakaan houkuttele ostamaan.

Vierailija
52/52 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lumenen Arctic Hydra Care Richard Day Cream [arktis], suosittelen!

Tämän varmaan pitäisi olla tuoksuton, mutta ainakin minun saamani näyte haisee hirveälle. Tulee mieleen joku eläinrasva.

Ei todellakaan houkuttele ostamaan.

Käytin noita viime talvena ja tykkäsin. Ostin täksi talveksikin Arktis-linjan öljyseerumin, päivä- ja yövoiteen sekä silmänympärysvoiteen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi