Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita äitejä jotka huutaa usein lapsille?

Vierailija
01.08.2006 |

Minä myönnän olevani sellainen kamala Äiti joka huutaa usein lapsille ja miehelleen. Meillä se on kyllä tullut suvusta; Äitini huusi aina meille jne. Olen yrittänyt tavasta eroon mutta tahtomattani korotan ääntä usein...

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan myös puhua ja madallan ääntäni kun pidän lapsille " puhuttelun" mutta syyllistyn huutamiseen.

Ja jos riitelen mieheni kanssa, tuntuu että asia menee paremmin perille kun huudan :))

Vierailija
2/11 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä äiti kanssa ääntä korotti, välillä kovastikkin :), ja päätin etten ole äitini kaltainen ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei jotnekaan sisäistä normaalia puhetta. Nalkuttamista inhoan, samoin mykkäkoulua. Huudan suuni puhtaaksi, siinä se. Lapsille sanon kerran nätisti, toisella kertaa korotan ääntä. Huutaminen on ehkä paha sana. Tuntuu vaan että näillä palstoilla tuomitaan hutavat äidit. Minusta kaikki tuntemani äidit huutavat joskus lapsilleen. Joskus kun olen oikein hyvällä huumorilla jaksan perustella ja keskustella huutamatta. kiireessä meillä toimitan parhaiten huudolla, eikä aina olisi aikaakaan neuvotella.

AP.

Vierailija
4/11 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

isä oli kova huutaa, on vieläkin. Se oli kamalaa. Itsekkin huudan joskus:(. Olen kuitenkin päättänyt etten huuda samalla lailla lapselleni. Itselleni on jäänyt traumoja, rupean melkein heti itkemään jos esim. mieheni huutaa minulle. Onneksi tätä ei tapahdu usein!

Vierailija
5/11 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ainakaan huuda 2-vuotiaalle, jos se ei osaa tehdä jotakin.

Vierailija
6/11 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtään sellaista lasta en ole tavannut, joka ei olisi tavallista puhetta totellut. Ettekö tajua, että itse olette ajaneet perheenne sellaiseen kierteeseen, että lapset odottavat huutoa ennen kuin tottelevat.

Terv. kasvatusalan ammattilainen, 5 omaa lasta ja satoja hoidettuja

Vierailija
7/11 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutten miehelle!

ja harmittaa ajoittain!!

Vierailija
8/11 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Yhtään sellaista lasta en ole tavannut, joka ei olisi tavallista puhetta totellut.

Meillä ainakaan tavallinen puhe ei edes kuulu niissä tilanteissa, joissa lapsi ei millään sulje suutaan ja silti joku asia olisi aikuisen pakko saada sanoa.

Vierailija
9/11 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

Yhtään sellaista lasta en ole tavannut, joka ei olisi tavallista puhetta totellut.

Meillä ainakaan tavallinen puhe ei edes kuulu niissä tilanteissa, joissa lapsi ei millään sulje suutaan ja silti joku asia olisi aikuisen pakko saada sanoa.

Kuka ne sinun lapsesi on kasvattanut?

Vierailija
10/11 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niissä esiintyviä lapsia pahempia tuskin voi olla (takuulla saisivat diagnoosin Suomessa), mutta puheella (ja toiminnalla) nekin saadaan kuriin. En ole vielä sellaista supernannya nähnyt, jonka uusissa säännöissä olis kohta huuda pää punaisena. Päinvastoin, jos perheessä huudetaan se on eka " kasvatus" keino, josta hankkiudutaan eroon.

Vierailija
11/11 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Niissä esiintyviä lapsia pahempia tuskin voi olla (takuulla saisivat diagnoosin Suomessa), mutta puheella (ja toiminnalla) nekin saadaan kuriin. En ole vielä sellaista supernannya nähnyt, jonka uusissa säännöissä olis kohta huuda pää punaisena. Päinvastoin, jos perheessä huudetaan se on eka " kasvatus" keino, josta hankkiudutaan eroon.