Vinkataan elokuvia, joissa keskiössä nuoren naisen ja hopeaketun rakkaustarina
Kommentit (41)
Tänään tuli telkkarista Kuriton sukupolvi vuodelta 1937. ”Voi setä, tunnustelkaa kuinka sydämeni hakkaa”. Yööööök!🤢🤮
Miksi? Paljon mielenkiintoisempaa on nykypäivänä elokuvat joissa on vanhempi nainen + nuorempi mies 😉
eläimiin sekaantuminen on rikos!!!!!!!
Sinun kotivideokirjastostasi varmaan löytyy ihania itse kuvattuja, Hopeakettu <3
Elegy (2008). Pääparina Ben Kingsley, s. 1943 ja Penelope Cruz, s. 1974. En tiedä voiko Beniä pitää hopeakettuna kun ei ole harmaita hiuksia yhtään. Ei kyllä muunkaan värisiä. On vieläpä naisohjaajan elokuva.
Vierailija kirjoitti:
Elegy (2008). Pääparina Ben Kingsley, s. 1943 ja Penelope Cruz, s. 1974. En tiedä voiko Beniä pitää hopeakettuna kun ei ole harmaita hiuksia yhtään. Ei kyllä muunkaan värisiä. On vieläpä naisohjaajan elokuva.
Kuulostaa lupaavalta, kiitos vinkistä!
"Häpy Endkö? Eli kuinka Uuno Turhapuro sai niin kauniin ja rikkaan vaimon"
Vierailija kirjoitti:
Miksi? Paljon mielenkiintoisempaa on nykypäivänä elokuvat joissa on vanhempi nainen + nuorempi mies 😉
Katsoin juuri elokuvan nimeltä Two Mothers, ja vaikka olen itse keski-ikäinen nainen, vähän tuntui ällöltä. Check it out.
Suurin osa romanttisista komedioista on sellaisia, että nainen on korkeintaan kolmekymppinen, mutta mies voi lähennellä viittä kymppiä.
Eilen tuli telkkarista The Other Woman, jossa pääosissa Nikolaj Coster-Waldau (s. 1970) ja pari lähes samanikäistä naista. Olin ihan, että what?
Ansa viritetty. Sean Connery ja Catherine Zeta-Jones
Vierailija kirjoitti:
kaikki elokuvat
Joo yleensähän ne menee niin, että miespääosa on oikeasti vähintään 10 vuotta vanhempi kuin nainen, mutta esittävät samanikäisiä.
Danny ja Helmi