Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Karvanpoisto

Vierailija
30.05.2014 |

Olen kokeillut kolmea karvanpoistomenetelmää, joista mikään ei ole mieluinen. Mitä menetelmiä käytätte tai olette kokeilleet, ja miten hyvin ne ovat toimineet? Mikä on suosikkisi? Entä miten usein poistatte karvanne, ja paljonko siihen menee rahaa?

Pinseteillä nyppiminen on hyvin hidasta, ja kivuliastakin ennen kuin siihen tottuu. Nypin vain kulmat ja intiimeimmät alueet.

Ladyshaver taas on halpa, mutta jättää pienen sängen eikä rekisteröi lyhyitä karvoja ollenkaan. Sänki näkyy selvästi jo muutaman tunnin päästä, ja sheivaaminen on tarkkaa puuhaa, jos haluaa edes pariksi tunniksi sen suunnilleen-ehkä-sileähkön ihon. Minulla on myös pari näppyä kainalossa, joiden vuoksi en uskalla ajaa kainaloita tällä laitteella ollenkaan.

Veetin sienellä levitettävä suihkuvoide toimii paremmin: helppokäyttöistä, nopeaa, ja tulos on paljon shaverin aikaansaannosta parempi. Joskus jää palanutta karvaa, mutta siitä ei ole juurikaan haittaa. Voidetta kuitenkin kuluu paljon ja se on kallista, enkä halua kuluttaa joka toinen viikkoa kymppiä karvanpoistoon.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

YouTube tulvii Pohjanmaa 

Vierailija
2/9 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuma vaha.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuuma vaha.

Puuma vanha

Vierailija
4/9 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei mikään noista, sääret vahalla, brassi ja kainalot sokerilla. Teen nykyisin itse, maksaa ehkä 2€ kerta, parin kuukauden välein, paikkaan sääriä välillä epilaattorilla.

Vierailija
5/9 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei mikään noista, sääret vahalla, brassi ja kainalot sokerilla. Teen nykyisin itse, maksaa ehkä 2€ kerta, parin kuukauden välein, paikkaan sääriä välillä epilaattorilla.

Miten sokerointi tehdään itse?

Vierailija
6/9 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertishöylällä kainalot, muuta ei tarvitse sheivata.

Vierailija
7/9 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä epiloin sääret ja kainalat. Sokerilla alakerta. Epilaattori on ainakin 20 v vanha ja sokerointi maksaa ehkä 1 e/krt.

Vierailija
8/9 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten sokerointi tehdään itse?

Ihan samalla tavalla kuin ammattilainenkin tekee, sokeria möykky sormiin, möyhennellään, levitetään ja kiskaistaan. Joissain kotiseteissä on lasta, mutta tykkään itse tehdä sormin. Enkä oikein ymmärrä miten sillä saisi ihan kunnolla brassin tehtyä

Vierailija
9/9 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka hullu poistaa karvojansa? Kaikilla karvoilla on tarkoitus, myös niillä jotka kasvaa varkaasta. Itse en poistaisi yhtään. Et kai nypi ripsiäkään pois?