Mitä tekisit, jos saisit tietää, että puolisosi..
..juo alkoholia sinulta salaa pari vuotta?
..on ottanut kolme kuukautta lyhennysvapaata yhteisestä asuntolainasta tietämättäsi peittääkseen talousvaikeuksia?
..on valehdellut käyvänsä terapiassa yhden ongelman takia, mutta ei olekaan käynyt siellä kertaakaan?
..on valehdellut suorittaneensa joitain yksittäisiä yliopistokursseja vaikuttaakseen mielenkiintoisemmalta, mutta todellisuudessa ei ole päässyt näitä kursseja läpi?
Kommentit (9)
Ei yhteisestä lainasta voi ottaa lyhennysvapaata kuin yhdessä.
Jos hakee lyhennysvapaata yhteiseen lainaan, molempien velallisten suostumus tarvitaan. Otapa yhteys pankkiisi ja vaadi selitystä!!!!!
[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 20:33"]
Jos hakee lyhennysvapaata yhteiseen lainaan, molempien velallisten suostumus tarvitaan. Otapa yhteys pankkiisi ja vaadi selitystä!!!!!
[/quote]
..paitsi jos siinäkin on toimittu vilpillisesti.
ap
[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 20:34"][quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 20:33"]
[/quote]
..paitsi jos siinäkin on toimittu vilpillisesti.
ap
[/quote]se on sitten poliisi asia.
Kyllä. Jos puolisosi on esim. verkkopalvelutunnuksillasi lähettänyt lyh.vapaahakemuksen, niin mitäköhän muuta on ko. tunnuksilla tehnytkään. Tuskin on naamioitunut sinuksi, ja käynyt pankissa allekirjoittamassa...
No aika reippaasti ottaisin yhteyttä asianajajaan ja laittaisin eron vireille. Uskoisin, että asianajaja on tässä yhteydessä enemmän kuin tarpeellinen.
Olen itse tuo puoliso, joka on syyllistynyt tuohon kaikkeen.
ap
Ihmettelisin miten tyhmä nainen olen voinutkaan olla, vaikka ihan siinä silmien alla on pelehtinyt varsinainen luomakunnan kruunu. Häpeäisin ihan hirveästi, pakkaisin ukon kamppeet ja selittäisin ulkopuolisille, että liitto päättyi selvittämättömiin ristiriitoihin. Otattaisin sukupuolitautitestit ja opettelisin maksamaan itse laskuni.