Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sivupersoonahäiriö, kokemuksia?

Vierailija
28.12.2020 |

Onko teillä ystäväpiirissä, läheisissä tälläisen diagnoosin omaavia henkilöitä? Minulla on sukulainen, hän ei ole kertonut että hänellä olisi diagnoosia, mutta käytös muuttuu ihan yllättäen ystävällisestä agressiiviseksi ja mielipiteet puolessakin tunnissa ääripäästä toiseen. Olen alkanut vahvasti epäilemään että hänellä on vuosia ollut jakautunut persoonallisuus. Hän ei vaikuta millään muotoa hullulta. Mutta mennyt yhä hankalammaksi yhteydenpito hänen kanssaan. Hän saattaa soittaa ja huutaa puhelimessa kuinka raskasta kaikki on ja hän ei jaksa enää lapsiaan, saattaa lastensa kuullen huutaa että annan nämä sijoitukseen. Yritän rauhoitella häntä, jokaisella meillä on välillä pinna kireällä ja tuntuu rankalta. Oikeasti mietin miten häntä voisi auttaa. Puhelu loppuu nopeasti tai hän lopettaa puhelun tuosta vaan. Menee 5 minuuttia ja aivan eri ääni kellossa. Hän saattaa laittaa viestiä ihan eri aiheesta. Kuin olisi toinen ihminen. Ihan kuin huuto puhelua ei olisi ollutkaan. Jos kysyn puhelusta, että onko kaikki nyt hyvin? Hän ihmettelee mistä puhun. En pysy nykyään kärryillä.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi kiinnostava kanava aiheesta:

https://www.youtube.com/c/DissociaDID/videos

Vierailija
2/3 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokin persoonallisuushäiriö on selvästikin tuollaisella ihmisellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/3 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olen itsekin persoonallisuushäiriöinen niin tuo kuulostaa jo liiankin hullulta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi seitsemän