no auttaako se, että jalat ylhäällä?
Jos seksin jälkeen nostaa pepun ja jalat ylös, niin siemennestehän menee emättimen perälle ja mun kohdunsuu on hyvin lähellä aukkoa. Ihan höpönlöpöä? No varmuuden vuoksi makoilen nyt kuitenkin hetken, pitäähän inssinkin jälkeen maata puoli tuntia.
täällä siis lasta yritetään parhaillaan. Kolme ja puol tuntia, niin pregnylin pistämisestä 36h.
Kommentit (7)
Mä väitän tulleeni kahdesti raskaaksi jalat ylhäällä -menetelmällä.
Yritin vielä hieroa kohdunsuuta, että se olis vastaanottavaisempi ja että edes osa siittiöistä pääsis ihan suulle. Mies tulee makkariin punaviinilasillisen kanssa " mä ajattelin tuoda sulle viiniä, niin voi rentout.... MITÄ sä teet?" no hieron mun kohdunsuuta samalla, kun seison puoliksi päälläni tietenkin, mitäs muuta?
Ai bärsse. Nyt tais irrota munasolu tai muutama, huh kun viiltää munasarjaa. Toivottavasti siimahännät on nyt edes päässeet oikeeseen osoitteeseen. Ultrassa oli muutama kehittymässä. Saa nähdä miten käy. Vasenta sarjaa ei ole koskaan löytynyt ja ny sielläkin vihloo. Lääkäri kyllä sanoi, että jos siellä olis ollu rakkuloita kehittymässä, niin olisi näkynyt suurella todennäköisyydellä. Vielä jos joku edes kiinnittyisi. Kun ei ole tietoa, mistä lapsettomuus johtuu. Miehessä ei vikaa, mulla kohdun limakalvon paksuus ok, torvet auki, pcos on kyllä ja "todella oudosti taaksepäin oleva kohtu" ei meinannut saada koko kohtua näkyviin D:
Ja lupaan, etten tule tänne seitsemän päivän päästä kyselemään, onko mun närästys, tinnitus ja ilmavaivat mahdollisesti raskausoireita :D