Meille tuli tänään posti vasta klo 16 jälkeen!
Kommentit (12)
[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 19:04"]
Normaalit ihmiset on töissä neljään asti, joten onko tolla nyt niin väliä.
[/quote]No minäkin tulin kotiin samaan aikaan kun postinkantaja oli rappiksessa, sillä tiesinkin minuutilleen postintuloajan. Mutta kuinka pitkiä päiviä heille nykyisin tulee? Kuinka isot alueet pyöräillä?
Meillä tuli posti ennen klo 13. Sitten ne laittoi reitit uusiksi ja posti alkoi tulla siinä kolmen kieppeillä. Nyt hyvä jos ehtii viiden jälkeen. Teen itse iltatöitä ja mulle tulee usein paketteja kotiinkuljetuksella, ennen sain ne ennen iltavuoroa, nyt joudun hakemaan postista seuraavana päivänä vaikka olen maksanut kotiinkuljetuksesta. Kyllä posti todellakin palvelee. Tämän viimeisimmän tempauksen jälkeen meille tulee posti ihan miten sattuu, välillä ei tule ollenkaan.
[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 19:04"]
[/quote]
oletpas vitsikäs, älä tule pyytämään mitään palveluksia ja asioimaan niihin paikkoihin, jotka ovat auki klo 16 jälkeen, ettet vaan joudu tekemisiin epänormaalien ihmisten kanssa.
Ole tyytyväinen että se edes tuli. Ei meinaan ole itsestäänselvyys enää.
Kyllä vaan, niistä perusteettomista irtisanomisistahan tämä johtuu.
Meille ei tuu posti edes joka päivä ja mainokset sattumanvaraisesti. Ilmaisjakelulehtiä en ole saanut varmaan vuoden 2007 jälkeen. Näin Helsingissä.
Meille tuli ennen noin klo 13, nykyään jo 11. Olisiko reitit muuttuneet muuallakin sitten.
Mutta joo, ihan sama milloin tulee, vaikka tulisi vain kerran viikossa.
Meillä päin on tehty muutos, posti tulee vain kerran päivässä, aamulla klo 6-7. Samassa läjässä aamun lehti ja ns. päiväposti. Jos on säästettävä niin tämä on hyvä systeemi.
Kaverin facebookseinällä juuri kiiteltiin tänään saapunutta joulukorttia. Päivämääräleima 13.12.2012...
Meille on myöhäisimmillään tullut puoli kymmeneltä illalla posti. Hetken mietin että mitä ihmettä, tähän aikaan?
Meille ei työpaikalle osaa postin mukana jaettavasta ilmaispostista tule ollenkaan, eikä ole mitään kieltolappuja. Joskus olen lähtenyt 16.30, eikä posti ole tullut, mutta on seuraavana aamuna laatikossa.
Meille tullut Espoossa muutaman kerran perjantain posti lauantaina. Alkoi irtisanomisten jälkeen.