Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rappukäytävässä tuoksuu ihana ruoka! Voinko pyytää maistiaista?

Vierailija
30.05.2014 |

Rappukäytävässä leijailee niin huumaava ruoantuoksu etten ole koskaan haistanut parempaa. Olin jo menossa pienen lautasen kanssa ovelle mutta päätin tulla kysymään av-raadilta, voinko soittaa tuon kyseisen naapurin ovikelloa (paikansin oikean oven nenälläni) ja kehua hurmaavaa tuoksua ja kysyä ystävällisesti saisinko maistaa yhden lusikallisen? Ja kysyn tietenkin ruoan nimeä.

Onko ok?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

hahaha

Vierailija
22/26 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko minkä ikäinen naapuri? Oliko mummo? Vai pappa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna kokkaus- ja ruokarauha. Mene myöhemmin pimpottamaan ovikelloa, pahoittele aiheuttamaasi häiriötä, kerro tarinasi ja pyydä jos heillä olisi reseptiä antaa. Muista kiittää.

Vierailija
24/26 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelitko kiittää naapuria jotenkin? Minä veisin jonkin tuliaisen kiitoksena hyvän ruoan tarjoamisesta ja vaivan aiheuttamisesta.

Vierailija
25/26 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee ihmeessä kysymään resepti! Varmasti saat maistiaisia. Varsinkin jos on maahanmuuttajasta kyse. He ovat vieraanvaraista väkeä. Usein nuo huumaavat tuoksut tulevat sellaisen oven takaa, missä on ulkolainen nimi.

Hauska juttu!

Vierailija
26/26 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että miten ihanaa että tuollaisia ihmisiä kuten ap ja hänen naapuri on vielä olemassa. Olisin itse varmaan liikuttunut kyyneliin jos joku naapuri tulisi lautasen kanssa pyytämään ruokaa, se tosin tälläisessä rivitalossa on ehkä epätodennäköistä kun ei se ruoan tuoksu tässä leijaile mihinkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä neljä