Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rappukäytävässä tuoksuu ihana ruoka! Voinko pyytää maistiaista?

Vierailija
30.05.2014 |

Rappukäytävässä leijailee niin huumaava ruoantuoksu etten ole koskaan haistanut parempaa. Olin jo menossa pienen lautasen kanssa ovelle mutta päätin tulla kysymään av-raadilta, voinko soittaa tuon kyseisen naapurin ovikelloa (paikansin oikean oven nenälläni) ja kehua hurmaavaa tuoksua ja kysyä ystävällisesti saisinko maistaa yhden lusikallisen? Ja kysyn tietenkin ruoan nimeä.

Onko ok?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole ok, ei tulisi mieleenkään.

Vierailija
2/26 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taatusti tarjoaisin, jos olisin se ruokaa kokkaillut naapuri :D Gougou!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot hauska. Mee ihmeessä ja kerro heille, että tehkää toistekin hyvää ruokaa.

Vierailija
4/26 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rohkeasti vaan!

Vierailija
5/26 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jos tulisit mun ovelleni niin kutsuisin kylään ja saisit syödä meillä. Saisit reseptinkin. Kuulostat hauskalta ja ihanan hassulta naapurilta :)

Vierailija
6/26 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin mä menen sitten! :) Varokaa, kohta soi ovikello! Voin tulla kertomaan mikä ruoka se oli jos avaavat oven :)

Ap

Vierailija
7/26 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin tarjoaisin. Meidän naapuri on harva se viikonloppu lautasen kanssa oven takana, kun pihalla leijuu herkullinen liharuoan tuoksu. Ollaan oikein hyviä naapureita ja jouluna tarjotaan naapurille ruoka, ettei poikamiehen tarvitse yksinään joulua viettää. Tarjoaisin kyllä tuntemattomallekin naapurille, on kiva jos mun keitoksia kehutaan.

Vierailija
8/26 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska idea. Onnistuiko vierailu?

Vierailija
9/26 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä ilahtuisin jos joku tulisi oven taakse lautanen kädessä :D

Vierailija
10/26 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin takaisin ison, notkuvan lautasen kanssa :) Naapuri oli todella ällistynyt mutta otettu :) Näin ihan kyyneliäkin silmäkulmassa! Hän antoi minulle ison lautasellisen tätä ihanaa ruokaa, naureskeli pikku aluslautaselleni että eihän siihen mahdu :)

Ruoka on: tandoorikanaa, kastiketta ja riisiä :)

Suussasulavaa, aivan kuin tuoksu!

Kyllä kannatti :) Pyysin reseptiä, saan sen huomenna :) Palautan lautasen huomenna ja laitan siihen jotain hyvää kiitokseksi :)

T. iloinen ap

Vierailija
11/26 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on varmaan se sama tyyppi joka meni naapurin bileisiinkin kuokkimaan koska kuuli musiikkia ja tuli juhlatuulelle...

Vierailija
12/26 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että naapuri suhtautui (ainakin näennäisesti) hyvin sinun pyyntöösi.

Minä katsoisin kyllä vähän hitaasti naapuria joka tulisi lautasen kanssa kerjuulle. Lisäksi kokkaan sinkkutaloudessani vain sen verran ruokaa jonka kerralla syön, että olisi kyllä tullut nolo tilanne jos olisit minun oveni taakse tullut.

Vierailija
13/26 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana ap :) Olisin tosiaan ilahtunut minäkin tuollaisesta vieraasta oven takana!

Vierailija
14/26 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 18:57"]

No niin mä menen sitten! :) Varokaa, kohta soi ovikello! Voin tulla kertomaan mikä ruoka se oli jos avaavat oven :)

Ap

[/quote]

Kerro sitten, miten kävi :)

Vierailija
15/26 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin haluaisin tuon reseptin :-)

Vierailija
16/26 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana!

Vierailija
17/26 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisitpa mun naapuri! Tuollaiset hauskat, hupsut ja spontaanit ihmiset ovat parhautta!

Vierailija
18/26 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kokkaisin ja joku tulisi pyytämään maistiaisia niin varmaan pyytäisin meille syömään tai ainakin antaisin sitä ruokaa. Tehdään ruokaa 2-3 henkilölle ja usein jää kuitenkin yli tai tulee itse syötyä liikaa.

Vierailija
19/26 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin mielestäni se olisi niin suuri kohteliaisuus, jos joku tuoksun perässä tulisi ovelle, että varmasti tarjoaisin ruokaa. Täällä omakotitalossa ei taida tapahtua ;)

Vierailija
20/26 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

xD

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä neljä