Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisen vartalotyypit, mikä itse olet?

Vierailija
30.05.2014 |

Laihaläski

Läskiläski

Lihasläski

Lihaslihas

Muita tyyppejä?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perusläski. Pehmoinen tiimalasi.

Vierailija
2/21 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

tynnyrimahaturvokkiläski

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näistä vaihtoehdoista kai "laihaläski", koska olen hoikka ja en treenaa mitään. Mutta en kyllä koe itseäni mitenkään läskiksi, en edes laihaläskiksi ;-) Tässä kuvatodiste, miten inhottava ilmestys voi olla nelikymppinen, mitään liikuntaa harrastamaton laihaläski mitoilla 165 cm / 48 kg http://aijaa.com/u9gclY

Vierailija
4/21 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näistä kait "lihaslihas". Ennen laihaläski tiimalasi, nyt reenattu tiimalasi.

Vierailija
5/21 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihaläski, oikeastikin on kyllä 5 kg ylipainoa, mutta ne on kaikki mahassa. Muuten olen ihan normaalikokoinen.

Vierailija
6/21 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tiimalasi, en laiha enkä läski

Vierailija
7/21 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihaslaiha, aka "kuivan kesän orava", puuttuu!

Oon itse laihaläski, koska vartalotyyppini on sellainen että mulle ei vaan nätit, pyöreät lihakset kasva ja tasan kaikki rasva kertyy keskivartalon alueelle. Esim. hillittömällä pohkeiden pumppaamisella salilla isoilla painoilla (haaveilin vähän paksummista ja muodokkaammista sääristä) rimppakinttuni yläosaan kasvoi minimaalinen möykky, jonka reunat erottuvat rumasti ihon alta, mutta muuten jalat näyttävät vähintäänkin yhtä ruman luisevilta kuin ennenkin. Mielummin siis ne rimppakintutkin kuin jänteiset sääret, joista tulee mieleen pitkänmatkanjuoksijaMIES.

Yritykset urheilla tekevät musta vain kuivahtaneen maratoonarin näköisen ja vievät vähätkin muodot kropasta, joten ei kiitos...

Vierailija
8/21 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vartalotyypiltäni kaunis ja terve

Vierailija
9/21 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihaksikas ja seksikäs :)

Vierailija
10/21 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskiläski, vanhemmiten jopa kasvattanut mahan.

Vierailija
11/21 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihaläski

Näiden lisäksi ainakin laihalaiha anorektisen laihoille ja normaaliläski ja normaalilihas normaalipainoisille. Ehkä vielä normaalinormaali.

Vierailija
12/21 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 17:19"]

Näistä vaihtoehdoista kai "laihaläski", koska olen hoikka ja en treenaa mitään. Mutta en kyllä koe itseäni mitenkään läskiksi, en edes laihaläskiksi ;-) Tässä kuvatodiste, miten inhottava ilmestys voi olla nelikymppinen, mitään liikuntaa harrastamaton laihaläski mitoilla 165 cm / 48 kg http://aijaa.com/u9gclY

[/quote]

Kuin myös. Laihaläski on terminä jotenkin niin väkisin väännetty

Vierailija
13/21 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vaan ihan hiton timmi, sain tänään jopa lääkärin lausunnon siitä postitse.

Vierailija
14/21 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 17:19"]Näistä vaihtoehdoista kai "laihaläski", koska olen hoikka ja en treenaa mitään. Mutta en kyllä koe itseäni mitenkään läskiksi, en edes laihaläskiksi ;-) Tässä kuvatodiste, miten inhottava ilmestys voi olla nelikymppinen, mitään liikuntaa harrastamaton laihaläski mitoilla 165 cm / 48 kg http://aijaa.com/u9gclY

[/quote]

Ahahahaha!!! Kenen parikymppisen luvan pöllit? :D

Vierailija
15/21 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskiläski, extraläski vyötäröltä, olen omena!

Vierailija
16/21 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihaläski tiimalasi velttonahka :D Olen 173 cm ja 62 kg... Viimeisen 6 kk:n aikana olen palannut ennen lasten syntymää kokooni ja tiputtanut 20 kg pois varresta. Muuten olen kuin tuon kuvan linkittänyt vastaaja aikaisemmin, mutta kun kumarrun eteenpäin niin mahanahkat valahtavat roikkumaan, vaikka vatsalihakset ovat tiukat :D :D No joo.. Kaksi raskautta kolmen viime vuoden aikana ja reilut kaksi vuotta imetystä yhteensä ovat jättäneet jälkensä... minulla oli ihan oikeasti VALTAVA raskausmaha. Nyt olen liian laiha ja painoa pitäisi saada 5 kg lisää niin olisin siinä omimmassa koossa. Nyt häiritsee kun kylkiluut näkyvät rintakehässä niin selvästi ihon alla.

Samoin rintojen läpikäyminen ja tutkiminen on hankalaa kun kylkiluut tuntuvat niin selvästi käteen.

Vierailija
17/21 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihaläski tiimalasi velttonahka :D Olen 173 cm ja 62 kg... Viimeisen 6 kk:n aikana olen palannut ennen lasten syntymää kokooni ja tiputtanut 20 kg pois varresta. Muuten olen kuin tuon kuvan linkittänyt vastaaja aikaisemmin, mutta kun kumarrun eteenpäin niin mahanahkat valahtavat roikkumaan, vaikka vatsalihakset ovat tiukat :D :D No joo.. Kaksi raskautta kolmen viime vuoden aikana ja reilut kaksi vuotta imetystä yhteensä ovat jättäneet jälkensä... minulla oli ihan oikeasti VALTAVA raskausmaha. Nyt olen liian laiha ja painoa pitäisi saada 5 kg lisää niin olisin siinä omimmassa koossa. Nyt häiritsee kun kylkiluut näkyvät rintakehässä niin selvästi ihon alla.

Samoin rintojen läpikäyminen ja tutkiminen on hankalaa kun kylkiluut tuntuvat niin selvästi käteen.

Vierailija
18/21 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on lihasläski.

Vierailija
19/21 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihaläski. Sääli ettei tänne voi liittää kuvia.

Vierailija
20/21 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihasläski.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän seitsemän