Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi "laihaläskiä" parjataan?

Vierailija
30.05.2014 |

En tajua tätä nykystä keskustelua, jossa laihat, mutta treenaamattomat ovat yleisen haukunnan kohtena. Olen +20 - vuotias nuori nainen, joka omistaa ns. laihaläskin vartalon. Käyn lenkillä, uimassa, pelaan höntsä korista -tai jalista, mutta en reenaa salilla. Mittani ovat 173/56 eli aika ruipelo, eikä lihasta, asia harmittaa joskus kun lihasmassaa on kadonnut niin paljon, että ei enää jaksa, mutta vaatteet päällä näytän superpaljon paremmalta kuin timmi ja jäätävän hauiksen omistava bodarimamma.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti lihavat ovat kateellisia siitä laihuudesta ja sh-bodarit yrittävät todistella itselleen hullutreenaamistaan haukkumalla tavallisia ihmisiä

Vierailija
2/15 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla, mutta nykyään tuntuu, että ainoa sallittu vartalomalli on super -Jutan timmi timmimpi timmein -kroppa :(

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on tää fitness innostus vaan kaikilla.paitsi mulla :D t. toinen laihaläski ja parjatkoon vaan kroppaani jos jaksavat

Vierailija
4/15 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole mielestäni laihaläski. Sinähän liikut! Laihaläski ei huolehdi kunnostaan ollenkaan ja se näkyy lihasten puutteen lisäksi ryhdissä ja vetelässä olemuksessa.

Vierailija
5/15 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen miettinyt samaa! Mitä vikaa on ns. laihassa läskissä? Eikö se ole parempi vaihtoehto kuin läski läski? Itse en ole laiha läski, enemmin normaalipainoinen. Käyn salilla, sekä liikun monipuolisesti muutenkin ja se näkyy vain lähinnä jaloissa, mutta keskivartalossa ei sitten millään, koska noh läski. En haluaisi kuluttaa elämääni vahtimalla jokaista suupalaa, mutta silti tunnen olevani jotenkin itsekuriton ja epäonnistunut. En siis todellakaan surkuttele tätä päivittäin, vaan elän normaalia onnellista elämää, mutta fittnes typyjen kuvia nähdessäni tunnen todellista kateutta

Vierailija
6/15 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä! Tuntuu pahalta, kun tuntuu että on aivan sallittua parjata hoikkia tai kommentoida jotain "Kauheeta kun sulla on ruipelot jalat!" tms, mutta auta armias mikä loukkaantumisvyöry tulisi, jos kommentoisin jollekin paksuista jaloista. Olen itse myös pitkä, hoikka ja lihakseton, ja viimeksi pari viikkoa sitten juhlissa eräs ikäiseni nainen(26v) kommentoi lättänää persettäni "vitsillä".  Ei naurattanut. En sitten alkanut niin juntiksi että olisin alkanut säksättää takaisin hänen epäkohdistaan. Olen kyllä yrittänyt treenata, mutta tuntuu kamalan vaikealta syödä vastaavasti niin suuri määrä, että treeni oikeasti auttaisi eikä vaan laihduttaisi. Ymmärrän lihavia, joilla on vaikeaa laihduttaa, mutta syömisasia olisi päinvastainen, enkä parjaa heitä.

Vierailija
7/15 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, jos ei kunnostaan huolehdi mitenkään. Olen enemmänkin sellainen höntsä + muun kivan tekemisen kannattaja kun salilla pungertaja hamaat irvessä. Olen aina mieltänyt tämän parjauksen kohdistuvan ihmisiin, jotka eivät käy salilla, joka on nykyään ainoa sallittu liikkumisen muoto.

Ap

Vierailija
8/15 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihalla läskillä ja normaalipainon ylärajoilla urheilullisella ihmisellä voi olla sama rasvaprosentti. Varmaan sitä lähinnä arvostellaan, ettei tämä laihaläski oikeestaan ole yhtään sek terveellisemmässä kunnossa, päinvastoin.

En pitäisi sinua laihana läskinä, sillä liikut monipuolisesti. En itse ymmmärrä kaikkia laihoja, joilla lihasrajat eivät näy laihoiksi läskeiksi. Vaan niitä oikeasti liikkumattomia, joilla esim lihasten heikkoudesta on erottuva pömppis (ei se normipömpöpis, vaan sellainen, kun lihakset ei tue sisäelimiä tarpeeksi), huono ryhti ja yleiskunto

Vierailija
9/15 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma teoriani on se, että jotkut läskiläskit pilkkaavat laihaläskejä sen vuoksi, kun ovat itse pelkkiä läskiläskejä ja oma kroppa vituttaa sen verran rankasti, että pitää keksiä jotain vittuilun aihetta laihoista ihmisistä :)

Vierailija
10/15 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiha ruipelo ei mielestäni näytä superpaljon, paljon eikä itse asiassa ollenkaan paremmalta kuin lihaksikas timmi ihminen. Kun nyt kerran sanoit. Itse voit toki tuota mieltä olla, jos saat siitä hyvän mielen. Esimerkiksi muodoton takamus ei näytä hyvältä, vanhusmallisesta latta-ahterista puhumattakaan.

Vierailija
11/15 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä parjaan laihaläskiyttä, koska olen itse tyytymätön vartalooni. Muiden laihaläskeys ei oikeastaan kiinnosta, mutta ärsyttää oma selluliitti, jonka takia en tykkää käydä rannalla. Näkymättömät lihakset eivät häiritse edes omalla kohdalla.

Vierailija
12/15 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

9 jatkaa! En siis todellakaan arvostele laihoja läskejä, normaalipainoisia urheilemattomia tai urheilullisia, ylipainoisia, en ketään! Ja minusta niin laihojen läskien kuin muidenkin arvosteleminen on typerää ja väärin!

Vierailija
13/15 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

9 jatkaa! En siis todellakaan arvostele laihoja läskejä, normaalipainoisia urheilemattomia tai urheilullisia, ylipainoisia, en ketään! Ja minusta niin laihojen läskien kuin muidenkin arvosteleminen on typerää ja väärin!

Vierailija
14/15 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihaläski läskiläski :-D Nauran tääl toimistossa itekseni. Mites muuten tällanen lihasläski?

Vierailija
15/15 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 16:28"]Laihaläski läskiläski :-D Nauran tääl toimistossa itekseni. Mites muuten tällanen lihasläski?

[/quote]

Siis on lihaksia mutta myös läski. Kun on myös lihaslihaksia. Eli Juttia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yksi