Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Leikkaatteko niskavillat? Kaverini kauhisteli

Vierailija
30.05.2014 |

niskavillojani, en ole koskaan niihin koskenut enkä ole koskaan kuullut/tajunnut että nekin pitäisi leikata. Siis lyhythiuksisilla tietysti mutta pitkähiuksisillako kans?

Mulla on pitkät ja hennot hiukset ja usein ylhäällä nutturalla, jolloin lyhyemmät hiukset sojottaa vähän minne sattuu. Itse tykkään siitä kun se antaa luonnollisen ja suloisen efektin ja ihailen sitä muillakin nutturapäillä, mutta kaverini mielestä se on alemman sosiaaliluokan merkki ja tarkoittaa ettei ole rahaa käydä kampaajalla? Siis mitä?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta luonnollinen nainen on seksikäs, sellainen pörrötukka niskavilloilla. Toki sääret ja kainalot saisi olla karvattomat, mutta muuteb ei ole niin tarkkaa.

mies-81

Vierailija
2/24 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin kasvaa sellainen puuhka niskaan jos niskavilloja ei aja.

Tv. mies millä letti melkein perseeseen asti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole koskaan edes ajatellut että niskavillani jotakuta häiritsisi!

Olen joskus miettinyt poskikarvoitukseni ajelua, lähinnä leukaperissä on sellaista vaaleaa ohutta, valoa vasten selvästi näkyvää nukkaa... mutten kuitenkaan ole sitten siihen leikkiin alkanut.

Mielestäni luonnollinen ulkonäkö on kauniimpaa kuin toinen ääripää. Mulle riittää että meikkaan hillitysti päivittäin, hiuksia taas en jaksa jatkuvasti puunata, kerran -pari viikossa föönaan tai laitan muuten kauniimmin, kampaajalla käyn ehkä kaksi kertaa vuodessa.

Ainakin omaa silmää peilikuva useimmiten miellyttää.

olisko hyvä ajatella myös niin, ettei pyrittäisi liian täydelliseen tai tietyt kriteerit täyttävään ulkoiseen olemukseen, vaan jokaisen kannattaisi tehdä niinkuin itsestä hyvältä tuntuu? Jos on liian täydellinen niin saa kateutta osakseen, mutta jos joku näkee vaikkapa mun niskavillat, käsikarvat tai poskivillat, niin huomaa että olenkin ihan inhimillinen olento.

Vierailija
4/24 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullinen uutinen: kaverisi on ns. akateeminen vauvapalstalainen. Hiuksesi ovat hyvät sinun valitsemallasi tavalla. Unohda kaverisi kaheli piiperrys.

Vierailija
5/24 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta perskarvat kuitenkin ajat? sänkenä nekin on söpön sotkuiset.

Vierailija
6/24 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on pitkä tukka ja vahvat niskavillat. Sheivaan ne pari kertaa kuussa.

Vierailija
7/24 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettavaa. Kaverisi elää ilmeisesti jollain toisella vuosisadalla, jos kauhistelee alemman sosiaaliluokan ulkoisia merkkejä.

Vierailija
8/24 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kyllä ajalen. Omat hiukseni näyttävät niskasta mielestäni vain epäsiistiltä eivätkä ne ikinä yllä nutturaan kiinni. Tiedän mitä tarkoitat tuolla söpöllä sotku-lookilla mutta itsellä se näyttää vaan sotkuiselta. Mutta tosiaan sitten niitä pitää olla kuukauden välein ajamassa.

Vierailija
9/24 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä (pitkähiuksinen) ajelen. Samalla siistin myös nuo pulsarit.

Alemmasta sosiaaliluokasta en tiedä kun mies leikkaa hiukseni sekä nuo niskavillat :D

Vierailija
10/24 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pitkät hiukset ja noi on mua aina häirinny ): mutta en uskalla lähteä itse tonkkimaan :D

Vierailija
11/24 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niitäkin joku leikkaa, enpä tiennyt minäkään. Minulla myös pitkät hiukset eikä ole tullut mieleenkään, että niistä muutamista lyhyistä niskahaituvista pitäisi päästä eroon. Aika turhantarkalta kuulostaa!

Vierailija
12/24 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan kuullut, että joku pitkätukkainen niitä ajelisi. Itselläni on tukka lapaluiden alaosaan asti, enkä ole ikinä ajellut niskavillojani, eikä kampaajakaan ole niihin ikinä koskenut. Jos laittaa hyvin korkealle ponnarin tai nutturan, niin eivät ne kaikki sinne asti ylety. Pulsareidenkin kohdalla on pientä haituvaa, mutta en ole niillekkään ikinä mitään tehnyt, eikä kukaan kampaajakaan. Ne kuitenkin saa kammattua korvien taakse, jos laittaa hiukset kiinni.

Vierailija
13/24 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalammalta näyttää jos siellä niskassa on sänki :P Höperöt ajelee.

Vierailija
14/24 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä helvettiä, en ole koskaan kuullut moisesta. Kaikesta ihmiset nillittääkin.

Vierailija
15/24 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kyllä minäkään niskavillojen leikkuusta kuullut :D  Kaikenlaisiin pikkujuttuihin sitä ihmiset takertuukin.

Vierailija
16/24 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä hiton niskavillat?! Ei oo sellasia mulla ainakaan!

Vierailija
17/24 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on joskus kampaaja ajellut niskavillat kun olen pyytänyt. on vain parin viikon päästä kahta kauheampi, eikä itse pysty siistimään. t. paksutukkainen.

Vierailija
18/24 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan leikkaa! Älä pliis säkään ap pilaa hiuksiasi jollain kaamealla sängellä. Omituista valittamista kaveriltasi enkä ole kuullut koskaan tuon piirteen yhdistämisestä alempiin sosiaaliluokkiin. Tai oikeastaan edes koko niskavillojen puhumisesta...

Vierailija
19/24 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pitäs varmaan leikata hiusraja joka puolelta. Mulla nimittäin menee koko hiusrajan ympäri sellaista ohutta haituvaa joka ei pysy edes pinnillä kiinni. Mut rehellisesti sanottuna ei ole tullut mielen viereenkään niitä leikata.

Vierailija
20/24 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en kyllä mitään niskavilloja ajele :D ei kiinnosta, vaikka olenpa tainnut niistä joskus jopa saada kuullakkin :D ihan sama, siellä on ja pyssyy

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yhdeksän