En tiedä, rakastanko miestä. Miten voisin selvittää sen?
Hetkittäin kun on hellää tai seksin jälkeen voi sellaiselta tuntua että rakastan.
Kommentit (9)
Kuvittele elämäsi paras päivä ja sinne saat valita kaikki ne ihmiset ja eläimetkin joiden kanssa haluat sen ajan viettää. Saa olla eläviä, kuolleita, menneitä ystäviä, nykyisiä jne. Täysin vapaat kädet. Näkyykö mies siinä joukossa? Tällä harjoituksella saa selville myös muiden ihmissuhteidensa merkityksellisyyden.
Vierailija kirjoitti:
Kuvittele elämäsi paras päivä ja sinne saat valita kaikki ne ihmiset ja eläimetkin joiden kanssa haluat sen ajan viettää. Saa olla eläviä, kuolleita, menneitä ystäviä, nykyisiä jne. Täysin vapaat kädet. Näkyykö mies siinä joukossa? Tällä harjoituksella saa selville myös muiden ihmissuhteidensa merkityksellisyyden.
Kiitos. ap
Anna miehesi käydä vieraissa ja katso tuntuuko sinusta se pahalta. Jos tuntuu niin välität ja rakastat. Jos taas on ihan sama niin et rakasta. Kannattaa ainakin kokeilla.
Vierailija kirjoitti:
Anna miehesi käydä vieraissa ja katso tuntuuko sinusta se pahalta. Jos tuntuu niin välität ja rakastat. Jos taas on ihan sama niin et rakasta. Kannattaa ainakin kokeilla.
Tiedän, että tämä vaihtoehto ei kiinnosta häntä niin ei voi kokeilla.
Koen, että mies on ainoa, jota haluan seksuaalisesti ja että välitän hänestä, olen kiintynyt. Mutta en ole rakastunut hänen persoonaansa. Hänen persoonassaan on asioita, joista tulee ikään kuin seinä väliin.
Vierailija kirjoitti:
Oletko joskus kokenut rakastavasi?
En, tämä on tapailusuhde, josta olen ajatellut, että katsotaan, miten tämä menee. ap
Minä testaan aina itseäni ajattelemalla sitä vaihtoehtoa, etten enää ikinä näkisi häntä.
Jos se ajatus koskee, rakastan.
Onko sinulla joku näkemys tähän?