Voiko ylppärijuhliin laittaa
pitkän silkkitunikan ja koristeelliset leggingsit? Pitkät vai lyhyet? Siis korkkareiden ja kauniiden korujen lisäksi.
Kommentit (9)
Onko linkata tunikan kuvaa esim nettikaupasta? :) ja iästä ja kostasi myös riippuu. Juhlan luonnekin vaihtelee ylpääreiden välillä! Oma harkinta varmasti riittää :)
Oma tyylisi ja noiden vaatteiden ulkoasu ja laatu ratkaisevat aika paljon. Osa ihmisistä näyttää kornimmalta vaaleissa kesähousuissa kuin legginseissä.
Kuvaa en löytänyt, mutta tunika on siis tummansininen, takaa pidempi, lyhyet hihat ja v -kaula-aukko. Itse olen hoikka alle 30v. Juhlat ovat ymmärtääkseni vain lähimpien sukulaisten kesken ja ne pidetään juhlakalun kotona.
http://www.boozt.com/fi/fi/soyaconcept/paige-3_4177692/4177705?navId=4452&group=listing
Tässä on malliltaan lähin minkä löysin. Ilman koristeita ja nappeja, mutta pienellä v -kaula-aukolla. Oma tunikani myös laskeutuu hieman tätä nätimmin.
Piti myös jatkaa, että minkä alaosan tuohon sitten yhdistää, jos leggingsit ei käy??
laita vaikka mustat farkut mielummin, onko sulla jotkut mustat housut, muut kun farkut? mutta ei musta oo niin paha jos laittaa legginsit, kunhan ne on hyvät ja siistit. Kaikilla ei ole sama pukeutumis maku. mä en laittais leginsejä, enkä omista yksiäkään, mutta ei se musta nyt NIIIIN hirveä vaatekappale ole.
En laittaisi leggingsejä mihinkään juhliin. Siistit kesähousut, esim. valkoiset tai vaaleat, sopivat paremmin.