Pitäisikö katsoa peiliin?
Seksi-puolella oli keskustelu "Oma kokemukseni: Miksi jotkut miehet eivät tee naiselle orgasmia?"
Minusta oli aika ajatuksia herattävä avaus.
"Olen vähän alle 40-vuotias mies. Kymmenen vuotta naimisissa uskollisesti. Nuorempana oli kyllä aika paljonkin naisia ja kovin tyytyväisiä tuntuivat suoritukseeni olevan. Perään kyseltiin useinkin. Vaimoni tavattuani seksi hiipui todella paljon. Rakastuin vaimoni moniin arvokkaisiin ominaisuuksiin ja ajattelin, että seksiasiakin tulee vielä muuttumaan ajan kanssa. Ei muuttunut. Mikään niistä taidoista naisen tyydyttämiseksi mitä aikanaan vuosien varrella opin ei kiinnostanut/tyydyttänyt häntä. Laukeamaan hänet sain ainoastaan leukoja kramppiin vetävän suusession tuloksena tai selän hierontaan tarkoitetun voimakkaan hieromalaitteen avustuksella. Usein sain kuulla kiukuttelua, kun "ei taaskaan tule". Alkaa siinä hiukan miehen itsetunto kärsimään. Minusta tuntuu, että koko naiseni saamattomuus on kääntynyt minun syykseni. Ja kuitenkin muistelen kaiholla niitä aikoja, kun naiset niin kovin mielellään kanssani ottivat sen uusintakierroksenkin... Eli ei se ole kyllä läheskään aina miehestä kiinni se asia saako nainen. Omaa orgasmiaan ajattelevat miehet toki ovat eri juttu. Mutta olen aikanaan kyllä törmännyt useampaankin naiseen, joka itse lauettuaan on todennut "lopeta jo, LOPETA JO, tuntuu inhottavalta kun tulin jo". Ja minä en ollut vielä saanut. Eli älkää nyt miehiä vaan syyllistäkö."
Kommentit (6)
Kuulostaa vähän siltä kuin mieheni olisi tuo avauksen kirjoittanut. Tuskin nyt niin sentään, mutta joka tapauksessa olen jo itse päättänyt katsoa peiliin. Sillä olen päättänyt, että yhdessäolo on molempien tahdosta kiinni.
Osa naisista tekee sen virheen, että ulkoistavat orgasmin saamisensa miehen harteille.
Hyvä teksti. Pitäisi vähän ajatella omaa toimintaansa. Moni ei edes huomaa millainen on kumppaniaan kohtaan.
Aivan kuin mun vaimoni. Ei tee itse mitään ja odottaa että hänelle orkku tuodaan hopeatarjottimella eteen. VITTU!
Oman kokemukseni mukaan aika moni nainen odottaa, että heidät tyydytetään. Harva on yhtä aktiivisesti valmis tyydyttämään miestä.
Mä en vaadi mieheltä muuta kun tarpeeksi rennon tunnelman. Mulla pitää klittaan koskea että tuun ja mä en edes lähde yrittämään jos fiilis on jo valmiiksi mekaaninen ja tavallaan suoritus. Toki tunnelmakin on kummastakin kiinni. Suuseksiä kyllä vaadin mutta annan sitä myös mielellään.
Naiset on ite vastuussa siitä että tietävät miten niiden kropat toimii ja myös kertovat siitä miehelle. Siinä on turha miestä syyllistää tai velvoittaa.
Sitten on tietysti nämä naiset jotka feikkaa ja saa miehet luulemaan että se viiden minuutin rynkytys on jokin orgasmitakuu.. kerran yksi uusi tuttavuus pani mua seinää vasten takaata ehkä minuutin ja kysyi et kai tulit jo:D