Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä olet päässyt eroon ilman ammattilaisen apua/lääkkeitä

Vierailija
28.12.2020 |

Eli mihin yleensä tarvitsee ammattilaista. Itselle tukee mieleen luteidnw poisto onnistui luderaidilla. Syyhystä pääsin myös eroon ilman lääkkeitä. Myös kiho. Adoista pääsin lopulta eroon ilman lääkkeitä, eli kierre jatkui aina vaan lääkkeistä huolimatta, lopulta en enää turhaan viitsinyt lääkkeitä syödä ja sitten nevaan katosi. Toki paljon muutakin muttei juuri muistu mieleen.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimosta.

Vierailija
2/26 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diabetes kakkonen ruokavaliolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neurolepteistä

Vierailija
4/26 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakasta.

Vierailija
5/26 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tupakasta.

Miten? Mun mies piti pakottaa siihen. Onnistui kyllä vuorokaudessa ihan itse sitten:-D

Vierailija
6/26 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viinan juomisesta.

nyt kohta 5 v ilman tipan tippaa.

Vierailija
7/26 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiivatulehduksesta. Sivelin paikkoihini maustamatonta jugurttia ja muutamassa päivässä vaiva oli ohi.

Vierailija
8/26 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin vuosia paniikkihäiriöön rauhoittavia. Lopetin niiden käytön viikossa.

Vierailija
9/26 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa sulla ap ollu syöpäläisiä paljon. Hyi.

Vierailija
10/26 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumeista. Lääkäri ehdotti korvaushoitoa mutta en suostunut vaan lopetin seinään ja kärsin vierotusoireet. Nyt vuosi selvinpäin.

Vierailija
11/26 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiaateista, nikotiinista, keskiluokkaisuudesta.

Kama oli tavallaan helppo lopettaa, kun laillinen mahdollisuus tuoda Virosta loppui 2008. Se oli sit sen pituinen se.

Vierailija
12/26 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mystisestä taudista jossa ympäri kehoani tuli verenpurkaumia ja minua heikotti, sekä painoni laski niin nopeasti että poskeni näyttivät hassuilta. Tämä vaikka olin jo ennestään hoikka.

Lääkärit tutkivat ja tutkivat, mutta mitään ei löytynyt.

Keksin itse että rautakuuri paransi oloa hurjasti.

Koska lääkärit eivät löytäneet mitään, he päätyivät siihen että minua ei vaivaa mikään. 🙄

Ei ainakaan mikään rautaan liittyvä.

Muutaman vuoden sain syödä mitä vaan niin paljon kun jaksoin, eikä painoni noussut. Olipa kokemus.

Vierailija
13/26 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosia sitten metsähiiret mellastivat talossamme ja toivat mukanaan kirppuja. Hiiristä pääsimme loukuttamalla, kirput olivat hankalampi juttu. Vein kaikki petivaatteet ulos pakkaseen, imuroin nurkat huolella, pesin lattiat vahvalla pesuainevedellä ja lopuksi suihkutin Raidia lattialistojen rakoihin. Tämän jälkeen lähdimme joulunviettoon sukulaisiin pariksi viikoksi ja säädimme siksi aikaa talon lämpötilat n. 10 asteeseen. Palattuamme kirput olivat kaikonneet.

Vierailija
14/26 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakukissa kirjoitti:

Mystisestä taudista jossa ympäri kehoani tuli verenpurkaumia ja minua heikotti, sekä painoni laski niin nopeasti että poskeni näyttivät hassuilta. Tämä vaikka olin jo ennestään hoikka.

Koska lääkärit eivät löytäneet mitään, he päätyivät siihen että minua ei vaivaa mikään. 🙄

Muutaman vuoden sain syödä mitä vaan niin paljon kun jaksoin, eikä painoni noussut. Olipa kokemus.

Kuulostaa aivan samanlaiselta kuin veljelläni oli aikanaan. Sillekään ei löytynyt mitään selitystä, ja lopulta se vain parani itsestään.

Vierailija
15/26 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hiivatulehduksesta. Sivelin paikkoihini maustamatonta jugurttia ja muutamassa päivässä vaiva oli ohi.

Sellaista ohjetta lääkärit itsekin ovat käyttäneet ainakin 20 vuotta sitten;-)

Vierailija
16/26 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makeanhimosta. Luin jostain, että tuollaiset himot ovat vain opittu tapa, ja niistä voi oppia pois. Makuaisti tottuu muutamassa viikossa. Ennen saatoin syödä suklaalevyn yhdeltä istumalta. Suklaa maistuu mulle edelleen, mutta enää en halua ahmia sitä entiseen tapaan. Jouluaattona avatussa suklaarasiassa (300 g) on vielä konvehteja jäljellä, ja siitä on syöneet muutkin kuin minä. 

Vierailija
17/26 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakasta ja alkoholista

Vierailija
18/26 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lakukissa kirjoitti:

Kuulostaa aivan samanlaiselta kuin veljelläni oli aikanaan. Sillekään ei löytynyt mitään selitystä, ja lopulta se vain parani itsestään.

Kiitos tiedosta! Välillä aina vähän pelottaa että jos se tuleekin takaisin. Mutta kiva kuulla että veli tervehtyi. 🙂

Vierailija
19/26 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diabetes, kakkostyypin ja ruokavaliomuutoksella.

Iskias, venyttelyllä ja liikunnalla.

Molemmat todella pienillä muutoksilla aiempaan verrattuna ja molempiin määrättiin rankka lääkitys, jonka piti olla "elinikäinen". Molempiin löytyi ohjeistusta netistä, aitoa tutkimustietoa joka ei ollut ainakaan noina aikoina !virallista Suomessa - olivat keskeneräisiä jenkkiyliopistojen tutkimuksia.

Vierailija
20/26 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakukissa kirjoitti:

Toksoplasmoosi 👌🏿

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän viisi