Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskotteko että Michael Schumacher vielä tulee tajuihinsa..?

Vierailija
30.05.2014 |

aika kauan ollut koomassa.. Vai onko välillä jopa herännyt? Onko kooma vieläkin muka keinitekoinen..?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin unohtanut jo koko Schumacherin...

Eiköhän tuo saa maatua vihanneksena rauhassa. Rahaa kun on mikä helpottaa hoitotoimenpiteitä. Kurja tilanne. :-/

Vierailija
2/9 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä usko, että hänestä enää toimivaa ihmistä tulee, surullista kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppo tietysti ulkopuolelta sanoa, mutta ei tuo kyllä ole ihmiselle oikein. On läheisille todella vaikea tilanne luopua. En itse ainakaan hauaisi, että minua pidettäisi enää keinotekoisesti hengissä tuollaisessa tilanteessa.

Vierailija
4/9 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesihän tuon jo alussa ettei se sieltä enää nouse. Pahat vammat aivoissa+entiset aivovammat.

Eihän sitä enää ole aioihin pidetty keinotekoisesti koomassa.Se oli silloin alussa,mutta olihan hän jo itsekin vaipunut koomaan jo alunalkaenkin.

Vierailija
5/9 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On täysin mahdollista. Tapahtumasta on ajallisesti vielä lyhyt aika. Tuossa välissä ne yrittivät herättää, ilmeisesti nyt on tapahtunut taas muutoksia.

Vierailija
6/9 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monesta aivoverenvuotopotilaasta olen kuullut (suvussa tapaus), eikä näin pahasta tilanteesta palaa toimintakykyiseksi. Eli siis tilanteessa, jossa on jouduttu leikkaamaan osa kalloluusta aivopaineen hillitsemiseksi.

Luulenpa, että Schumi jää vähintään vuodepotilaaksi, todennäköisesti lähes vegetatiiviseen tilaan. Valitettavasti.

Vierailija
7/9 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko. Ja vaikka tulisi, entiselleen hän ei tietenkään palaa.

Luulisi noin vaarallista lajia työksi tehneellä olevan hoitotestamentti juuri tällaisten tilanteiden varalle, vai onko se sitten purettu kun ura päättyi?

Surullinen juttu kaikkinensa, vaarallisen uran jälkeen mitätön vapaa-ajan tapaturma koituu kohtaloksi.

Vierailija
8/9 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain tilanteissa lääkärit eivät kyllä enää ajattele potilaan parasta, vaan oikeasti yrittävät liian pitkään pitää hengissä. Oikeasti näin pahasta aivoverenvuodosta ei tarvitsisi enää yrittää elvyttää, vaan annettaisiin kuolla kunniallisesti.

Itse ainakin toivoisin, että vastaavassa tilanteessa minun annettaisiin hiipua pois kuin että väkisin tehtäisiin kaikki mahdollinen, jonka seurauksena "eläisin" täysin muista riippuvaisena ja sänkyyn sidottuna vielä 20 vuotta.

Vierailija
9/9 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei enää "herää" ja jos herääkin on edelleen toisten hoidon varassa.

Voi kuulostaa pahalta, mutta Shumin ja kaltaistensa vammautuneiden kohtalo on pahempi kuin kuolema.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän