Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Crown-sarjan kuningatar Elisabeth, mitä hyvää näet hänessä?

Vierailija
28.12.2020 |

Eräs ei-suomalainen ystäväni kirjoitti juuri minulle, että hän on katsonut Netflixistä Crown-sarjaa, ja koska olen jokin aika sitten muuttanut takaisin Suomeen, hän kertoo kaivanneensa minua, ja ajatelleensa, että kuningatteressa sarjassa on paljon niitä ominaisuuksia, joita hän minussa ihailee.

Suomalaisena olen varmaan tämän ystäväni silmissä luonnostani yhtä jäyhä kuin kuningatar sarjassa, ja ehkä yhtä tunnekylmäkin. Vaikka tietenkään itse en niin koe. Mutta mitä positiivista teidän mielestänne sarjan kuningattaressa on?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä varmaan vaikuttaa myös se, missä vaiheessa katsomista on. Enemmän symppasin Ellua 2 ekalla kaudella, siinä tuli hyvin esille se kompleksisuus olla esillä ja samalla olla ”mauton ja hajuton”. Samalla mies pettää ja kauheat paineet olla nuorena etabloitunut monarkki.

Kolmannella kaudella jota just itse katson, Ellu vaikuttaa hieman narsistiselta ja kylmältä, etenkin Charlesia kohtaan. Ja kuitenkin myös Charles oli lopulta aikamoinen mulq.

Sarjassa on musta hienolla tavalla tavoitettu kaikkien henkilöiden monitahoisuus, kukaan ei ole eksplisiittisesti paha tai hyvä. Kaikki jollain tavalla monarkian ”uhreja”. Innolla odotan 4 kauden katsomista.

Vierailija
22/23 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Patriarkka

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: