Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Crown-sarjan kuningatar Elisabeth, mitä hyvää näet hänessä?

Vierailija
28.12.2020 |

Eräs ei-suomalainen ystäväni kirjoitti juuri minulle, että hän on katsonut Netflixistä Crown-sarjaa, ja koska olen jokin aika sitten muuttanut takaisin Suomeen, hän kertoo kaivanneensa minua, ja ajatelleensa, että kuningatteressa sarjassa on paljon niitä ominaisuuksia, joita hän minussa ihailee.

Suomalaisena olen varmaan tämän ystäväni silmissä luonnostani yhtä jäyhä kuin kuningatar sarjassa, ja ehkä yhtä tunnekylmäkin. Vaikka tietenkään itse en niin koe. Mutta mitä positiivista teidän mielestänne sarjan kuningattaressa on?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omistautunut asialleen, tekee sen minkä lupaa.

Vierailija
2/23 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiktiotahan tuo on, mutta tullut mieleen, että ovatko enimmäkseen noin skitsoja tyyppejä koko sakki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elisabet ilman hoota.

Vierailija
4/23 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elisabet ilman hoota.

Joo, toki, vahingossa sinne laitoin h:n.

Vierailija
5/23 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fiktiotahan tuo on, mutta tullut mieleen, että ovatko enimmäkseen noin skitsoja tyyppejä koko sakki.

No vähän samaa olen itse katsellessani ajatellut, ja siksi tuo kehuksi selvästi tarkoitettu hämmensi.

Aloittaja

Vierailija
6/23 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo sarja on ehkä hyvä kuvaus siitä miten rooli/asema "syö" ihmisen. Lopuksi onkin vain rooli.

Vierailija
7/23 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakaa, luotettava, velvollisuudentuntoinen, ahkera.

Vierailija
8/23 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tähän mennessä tulleista vastauksista. Onko vielä jotain mielipiteitä?

Vierailija
9/23 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakeskeinen, hillitty, kunniallinen

Vierailija
10/23 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hillitty, arvonsa tunteva, karismaattinen.

Vierailija
11/23 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskonnollinen.

Vierailija
12/23 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ja varma oma tyylitaju. Järkähtämätön.

Vierailija
13/23 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seisoo sanojensa ja arvojensa takana. Ei ole mikään tuuliviiri.

Vierailija
14/23 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omistautunut asialleen, tekee sen minkä lupaa.

Kiltti ja tunnollinen.

Oppii vähitellen vähän kovanaamaksikin.

Vierailija
15/23 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seisoo sanojensa ja arvojensa takana. Ei ole mikään tuuliviiri.

Luotettava.

Vierailija
16/23 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Philipillä oikeasti niin hurjat taustat, että ihmettelen, kuinka selväpäisenä ja huumorintajuisena on kuitenkin selvinnyt.

Vierailija
17/23 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhan kuningataräidin asemaa kadehdin. Saa asua tyttärensä ja lastenlastensa luona. Ei tarvi tehdä töitä, mitä nyt vähän heittää edustuskeikkaa. Oli kuulemma oikeasti aina vähän huppelissa, ei kännissä kuitenkaan. Kävelee aina valmiiseen pöytään. Huoleton elämä ja läheiset todella lähellä.

Vierailija
18/23 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellullahan on ihan paras luonne noista kuninkaallisen perheen ihmisistä. Kova muija, vaikkakin ihan pehmo.

Vierailija
19/23 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeaahan se on kun yhtäkkiä nuoresta naisesta tulee kuningatar, jolla on paljon velvollisuuksia eikä juurikaan aikaa opetella niitä. Perheen ulkopuolelta tulleita opetetaan kädestä pitäen pitkän aikaa.

Mielestäni kuningatar on tarvittaessa tiukka. Lisäksi hänellä on myös omanlaisena huumorintaju. Varmasti auttaa tollasessa asemassa, missä olet kuningatar 24/7 vuoden jokaisena päivänä. 

Mutta kuningatar on myös hyvin vastuuntuntoinen, kuunteleva ja hyvin keskusteleva persoona joka osaa sanoa mielipiteensä muttei liian jyrkästi. Niinkuin oma Saulimme täällä Suomessa. Puhuu viisaasti, mutta silti riittävän selkeästi ja ymmärrettävästi.

Vierailija
20/23 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikeaahan se on kun yhtäkkiä nuoresta naisesta tulee kuningatar, jolla on paljon velvollisuuksia eikä juurikaan aikaa opetella niitä. Perheen ulkopuolelta tulleita opetetaan kädestä pitäen pitkän aikaa.

Mielestäni kuningatar on tarvittaessa tiukka. Lisäksi hänellä on myös omanlaisena huumorintaju. Varmasti auttaa tollasessa asemassa, missä olet kuningatar 24/7 vuoden jokaisena päivänä. 

Mutta kuningatar on myös hyvin vastuuntuntoinen, kuunteleva ja hyvin keskusteleva persoona joka osaa sanoa mielipiteensä muttei liian jyrkästi. Niinkuin oma Saulimme täällä Suomessa. Puhuu viisaasti, mutta silti riittävän selkeästi ja ymmärrettävästi.

Kuningatarta nyt ei voi verrata Sauliin tai kehenkään vaaleilla valittuun johtajaan. Kuningatar ei ikinä olisi missään vastuullisessa tehtävässä, ellei olisi syntynyt asemaansa. Presidentillämme on pitkä ja monipuolinen ura ja koulutus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan viisi