Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Seksiä pitää harrastaa mahdollisimman monen kanssa

Vierailija
30.05.2014 |

ennen vakavaa parisuhdetta. Muuten joutuu koko ajan miettimään, voisiko saada jotain parempaa.

On suuri virhe aloittaa vakava parisuhde täysin kokemattomana.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää ruokkiko trollia.

Vierailija
2/8 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksesta olen huomannut saman. Aloitit vaan aikamoisen paskamyrskyn, odotahan vain...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos se yleisesti ottaen parhaaksi osoittautunut parisuhdekumppani, jonka kanssa haluaa sitoutua, ei olekaan paras seksikumppani? Joutuuko silloin koko ajan miettimään, että on saanut jotain parempaakin?

Tai jos on kokeillut 100 kumppanin kanssa ja valinnut niistä sen parhaan, joutuuko silloin koko ajan miettimään, voisiko kumppanilta numero 101 saada jotain parempaa?

Vierailija
4/8 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin totta!

Vierailija
5/8 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen harrastanut seksiä todella monen kanssa (öö 50?), mutta en ole huomannut sen tuoneen mulle mitään kokemusta siitä, että kuinka pitää parisuhdeseksi elävänä kahden lapsen ja kymmenen vuoden jälkeen. Se kiimassa sänkyyn hyppääminen puolituntemattoman kanssa on niin eri asia.

Vierailija
6/8 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 10:44"]

Kokemuksesta olen huomannut saman. Aloitit vaan aikamoisen paskamyrskyn, odotahan vain...

[/quote]Sinun mielestäsi siis on parempi menettää neitsyys jollekin tuntemattomalle miehelle baarista, kuin ihmiselle jota oikeasti rakastaa? Olet sairas.

Vierailija
7/8 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä useampia seksikumppaneita henkilöllä on, sitä matalampi kynnys hänellä on harrastaa seksiä vieraan kanssa, oli hän parisuhteessa tai ei. Tutkittua tietoa. Huorasta/lutkasta ei saa hyvää vaimoa.

Vierailija
8/8 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jonkin verran samaa mieltä. Olin 10 vuotta lasteni isän kanssa ja seksi ei toiminut ollenkaan(jos jonkinlaisena mittarina pitää sitä saako nainen orgasmin; en saanut koskaan): sen jälkeen pari yhden yön juttua ja pari pitempää pelkkää seksisuhdetta. Kaikissa orgasmit saatu ja seksi ollut hyvää.