Vanhempi nainen, nuorempi mies
Hei!
Olen tavannut kiinnostavan ja fiksun oloisen miehen, jota en nyt saa ajatuksistani ja johon saattaisin jopa rakastua. Tapaamme säännöllisesti töiden merkeissä ja silloin tulee juteltua. Arvomaailmamme ovat samalla tasolla ja huumorintajukin osuu kohdalleen.
Minua mietityttävä seikka on kuitenkin se, että itse olen 45-vuotias teini-ikäisten nuorten äiti ja mies perheetön 32-vuotias.
Kertoisitteko, onko tuollainen ikäero liian suuri kun mies on nuorempi naista? Puumana en itseäni näe.
Kommentit (5)
Mun mielestä tuo "puuma" on typerä nimitys. Ei tuo ikäero mun mielestä ole liian suuri, ja mitä sen on väliä vaikka mies on naista nuorempi? Pääasia että molemmat on suhteessa yhtä vakavissaan.
Ei ole mielestäni liian iso ikäero. Ei ole läheskään aina suhteen toimivuus iästä kiinni. Voihan niitä eroja tulla missä iässä ja minkä ikäisten kanssa vain, jos nyt näin ajatellaan.
Toisille ikäero on ongelma, toisille ei. Teidän kohdalla asian ratkaisee se, miten itse suhtaudutte asiaan. Jos mietit pitkää, loppuelämän suhdetta, niin yksi huomioitava asia on lapset. Tuon ikäinen mies saattaa toivoa omia lapsia, sinulla tuskin on enää sellaisia toiveita tai mahdollisuuksia.
Minulla ja miehelläni on juurikin tuo ikäero. Yli viisi vuotta ollaan oltu erittäin onnellisia ja ensi kesänä on häät. Meillä on myös tuo tilanne, että miehellä ei ole lapsia, minulla jo isot lapset.
En ole koskaan ollut näin hyvässä suhteessa ja onnellinen. Seuraa sydäntäsi!
Ai minkäslaisena sitten? Mitä tuo puuma mielestäsi tarkoittaa? Sehän on vain typerä lokero suurelle ikäerolle. Jos tykkäät niin miksi kysyt täältä? Osaatko elää omaa elämää?