Olin nuorena monien miesten kanssa ja suuri osa niistä oli varattuja. Nyt naimisissa olevana naisena epäilen että pienehkössä kaupungissa minua kierretään sen takia
Ainakaan uusia ystäviä en ole koko aikana saanut mitä asunut täällä.
Kommentit (22)
Kerroitko kaikille vai keroiko ne kaikki miehilleen asian? Missä noin vapaamielinen kaupunki on?
Jos sinä kailotat siitä kaikille, niin joo, kaikki tietää. Muutoin ei kukaan muu tiedä, kuin ne miehet keiden kanssa olit.
Kyllä pienessä kaupungissa jutut leviää.
Muakin vihataan tässä pikkukylässä, mutta itsehän en tehnyt mitään kenenkään varatun miehen kanssa, vaan he laittelivat välillä viestiä, joiden aiheet pyörivät lähinnä juhlimisen ympärillä. Että onko menoa tänään tmv. No heillä monella oli hyvin mustasukkainen alaikäinen "nainen" ja paha sana levisi, että minä muka yritän heidän miehiään. Aika surkea maine on siitä jäänyt.
Jos olit vain pano, niin ei kukaan niitä kaikkia edes muista. Osa ei muista edes nimeäsi.
Tarvitko mieskaveria? Olen hyvä kaikessa.
Panokepeistä ei kannata kertoa kavereille. Panee vaan ja sitten unohtaa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä pienessä kaupungissa jutut leviää.
Aivan totta, tuontyyppiset asiat tiedetään ympäristössä yllättävän hyvin!
Eihän tuossa mitään. Varattu on vastuussa vain omista suhteistaan ja sä saat olla kenen kanssa haluat. Turhaan häpeilet.
Vierailija kirjoitti:
Se on ihan oikein sinulle.
Oletpa täydellinen
Se on niiden miesten ongelma jos jossain nyt jotain ongelmaa on.
No muutama nainen oli saanut selville. En tiedä kertoivatko asiasta eteenpäin. Ap
Toivottavasti miehesi pääsee toisen naisen lämpöön. Sellaiseen kuin sinä tarjosit aikanaan varatuille.
Miksi niin teit? Ei kovin älykästä.
Nykyinen miehesi ei tiennyt kiertopalkintoudestasi vai eikö välittänyt?
Kuvitelmaa? Miten tuollainen niiden naisten tietoisuuteen leviäisi muka?