Exäni on hulluna venäläisnaisiin ja kehuu
Minun seurassani ollessa exä ei koskan ylistänyt venäläisiä naisia maasta taivaisiin, vaan tämä ilmeni vasta myöhemmin netissä kun olimme (onneksi) etäsuhteessa. Exäni on etelä-eurooppalainen ja tietääkseni siellä päin venäläisnaiset ovat hyvin haluttuja ja toivottuja kumppaneita. Exäni kaverilla on venäläinen nainen vakityttöystävänä (olleet yhdessä jo vuosia) mikä on saattanut muuttaa exäni näkökantaa asiaan, hänelläkin oli jo aiemmin venäläisiä tyttöystäviä mutta ei mitään pysyvää suhdetta. Suhteen lopussa (minä jätin hänet) exäni rupesi kehumaan uutta "suhdettaan" kauniiseen venäläisblondiin, vaikka tosiasiassa nainen on vain hänen nettiystävänsä eikä välttämättä yhtään sen enempää.
Kyllä minä ymmärrän sen jos joku on kiinnostunut tietystä maasta ja haluaa sieltä kumppanin, mutta tätä en ymmärrä että piti oikein suhteessa ruveta kehumaan kuinka paljon parempia tietyn maalaiset ovat! niin ja exä olisi tosiaan heti alussa voinut mainita että on hulluna tiettyyn maahan, mitä hän ei tehnyt. Niin ja minulla ei ole mitään tietyn maalaisia vastaan olisin vain halunnut etukäteen tietää millainen exäni on.
Tosin onhan näitä suhdekertomuksia lisääkin, myös toisinpäin. Yksi tuttavamies (samasta koulusta) kerran kertoi minulle ettei pidä tietyn maalaisista etelä-eurooppalaisista miehistä koska hänen suomalainen tyttöystävänsä oli rakastunut sen maalaiseen mieheen ja jättänyt hänet. Itse en kumminkaan koe että tietyn maalaisia tuon takia vihaisin, ihmiset voisivat vaan vähän miettiä että miten suhteessa käyttäytyvät ja kannattaako silti kehua tietyn maalaisia maasta taivaisiin!
Kommentit (4)
Miksi olet vielä tekemisissä exäsi kanssa?
Vaikka pitää tietynmaalaisia viehättävänä, ei se tarkoita etteikö voisi onnistua parisuhteessa muunkinmaalaisen kanssa. Ehkä eksäsi ei teidän suhteen alussa siksi kokenut mitenkään tarpeelliseksi mainita koko asiasta?
Oma mieheni pitää tsekki-naisia kauneimpina maailmassa. Silti hän on minun kanssa, suomalaisen tytön. Tosin kasvoiltani olen enemmän tsekkiläisen näköinen kuin suomalaisen, mutta se on luultavasti enemmänkin yhteensattuma kuin tarkoituksenmukaista toimintaa mieheltäni. :)
Exäsi haluaa härnätä sinua. Hänelle jäi trauma siitä kun jätit hänet.
So? Ookko mustis?