Mistä löydän kehohoidon joka aukaisee tunnelukot?
Olen niin uupunut joka päivä ja kohta alkaa projekti johon tarvitaan energiaa jota mulla ei ole.
Tai sitten pitäisi hankkia apulainen rahalla.
Mistä löydän hoidon joka virkistää?
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syö sieniä tai happoa
Syö itse ja lähde täältä pois.
Taas se nähdään, että palstalaisten mielestä on ok vastata toiselle pyytämällä häntä tappamaan itsensä, mutta heti jos sanoo sanankin takaisin niin alapeukkuja satelee. Juuri noin ap, hyvä!
??
Jos syö happoa niin kyllä siihen todennäköisesti kuolee.
Höpsö, puhuin lysergihapon dietyyliamidista, tuttavallisemmin LSD
Aromaterapiaa
https://a ijaa.com/Fby8Ao
Vierailija kirjoitti:
TRE eli ns. tärinäterapia. Tätä menetelmää käyttävät mm. psykoterapeutit. Suosittelen käymään kurssin. Itselleni tämä opetettiin omissa opinnoissani, joten tämä ei ole mikään kyseisen kurssin mainos.
Kävin aikoinaan muutamasti. Yhden kerran tapahtui jotain kun tuttava oli läsnä siellä.
Rosen terapia auttoi minua tunnelukkojen avaamisessa
Tuo tärinäterapia voisi olla hyvä.
Voit kokeilla myös syvärentoutusta, reiki-hoitoa tai äänimaljarentoutusta.
Vierailija kirjoitti:
Rosen terapia auttoi minua tunnelukkojen avaamisessa
Joo, en olekaan vuosiin käynyt.
Tunnelukot kuuluvat skeematerapiaan. Siitä on olemassa kirjoja ja harjoituksia yms., mutta kantsii muistaa, ettei kaikki psykologiset jumit juonna lapsuudesta mihin usein katse noissa kirjoissa suunnataan. Kehonhoidossa kääntäisin katseeni akupunktioon, jos ei muuta niin niskan ja hartiaseudun lihasjumit aukeavat sillä.
Vierailija kirjoitti:
Tunnelukot kuuluvat skeematerapiaan. Siitä on olemassa kirjoja ja harjoituksia yms., mutta kantsii muistaa, ettei kaikki psykologiset jumit juonna lapsuudesta mihin usein katse noissa kirjoissa suunnataan. Kehonhoidossa kääntäisin katseeni akupunktioon, jos ei muuta niin niskan ja hartiaseudun lihasjumit aukeavat sillä.
Skeematerapiasta puhuttiin terapiassa mutta mitään ei tehty.
Kaipaisin akupainantaa kuormittuneisuuteen.
Youtubesta olen löytänyt joitain ohjattuja meditaatioita (englanniksi) joissa keskitytään kehoon varastoitujen tunteiden purkamiseen. Itselleni ehdottoman tärkeää on luoda turvallinen ympäristö, jotta kykenen vapauttamaan tunteitani. Vähän kerrassaan, kaikkea ei kerralla jaksa.
Vierailija kirjoitti:
Joku rosen-terapia eikös ole kehitelty juuri tuollaiseen?
Minulla on tästä hyvä kokemus. Kävin vain kerran ja sen jälkeen rupesi hiljalleen helpottamaan pitkäaikaiset fyysiset vaivat ja psyykkiset lukot. Puolen vuoden päästä olin kuin eri ihminen, siis voinniltani.
Vierailija kirjoitti:
https://www.rosenterapeutit.fi/rosen-terapiasta/
Tuo on varmasti paras vaihtoehto.
On varmasti hyvä lukkojen avaamiseen. Toisaalta, jos on vaativa projekti voi olla riskialtista työstää niitä samaan aikaan. Terapiassa nousee esiin kaikenlaista ja se tarvitsee tilaa joten käynnit kannattaa ajoittaa lomiin ja pitkän viikonlopun alkajaisiksi.
Vierailija kirjoitti:
Youtubesta olen löytänyt joitain ohjattuja meditaatioita (englanniksi) joissa keskitytään kehoon varastoitujen tunteiden purkamiseen. Itselleni ehdottoman tärkeää on luoda turvallinen ympäristö, jotta kykenen vapauttamaan tunteitani. Vähän kerrassaan, kaikkea ei kerralla jaksa.
Voisin etsiä.
Psykologinen vyöhyketerapia. Suosittelen.
Jotkut kehuvat myös rosen-terapiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku rosen-terapia eikös ole kehitelty juuri tuollaiseen?
Minulla on tästä hyvä kokemus. Kävin vain kerran ja sen jälkeen rupesi hiljalleen helpottamaan pitkäaikaiset fyysiset vaivat ja psyykkiset lukot. Puolen vuoden päästä olin kuin eri ihminen, siis voinniltani.
Hieno juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syö sieniä tai happoa
Syö itse ja lähde täältä pois.
:(
Rosen-terapia, affolter, eft-tapping esim.
Mut jos tiedät ettei ole energiaa niin voisko ihan vain lepääminen ja fyysinen+henkinen palautuminen tulla kyseeseen? Ei sitä määräänsä enempää jaksa minkäänlaisilla terapioilla tai hoidoilla jos juurisyytä ei huomioi.
Minua auttaa jaksamaan monet hoidot, käyn säännöllisesti muutaman viikon välein. Eniten käyn vyöhyketerapiassa, silloin tällöin otan intialaista päähierontaa, aromahierontaa ja energiahoitoa. Nyt olen todella ihastunut äänimaljahoitoon. Olen saanut näistä toki apua moneen muuhunkin asiaan kuin vain väsymykseen ja energianpuutteeseen. Esim. suoli toimii paremmin, nukun paremmin, verenpaine pysyy normaalilukemissa, migreeni ei enää kiusaa, selkä pysyy kunnossa ja lonkkakipu hävisi täysin energiahoidolla.
Hoitojen lisäksi pyrin tietysit syömään terveellisesti, kasvispainotteista ja monipuolista itsetehtyä ruokaa ilman lisäaineita. Syön paljon vihreää ja myös ituja ja hapankaalta. Teen kasvismehuja ja juon boris-juomaa, vältän kahvia, en syö juurikaan leipää ja käytän maitotuotteita hyvin vähän. Ulkoilen ja liikun päivittäin, menen ajoissa nukkumaan. Mielenrauhaa ja voimaa saan myös joogasta ja metsäretkeilystä.
Mindfulness? Voi tehdä itsekseen ilmaiseksi.