Onko muita kamikazeviestittäjiä? Lähetän aina kaikki viestit,
tyhmät, nolot, itseä alentavat, tunteet paljastavat, ihan kaikki. Erityisesti kun olen baarissa tai muuten juhlimassa. On tullut tunnustettua ihastumisia, vongattua seksiä jne. Sano että sinäkin teet niin, edes joskus?
Kommentit (15)
Jaan tuon asenteen, mutta en silti laita hölmöjä tekstiviestejä. Olen mieheni metsästänyt jo aikaan ennen kännyköitä.
On tässä kaikenlaista viestiä tullut lähetettyä vuosien aikana :/ Kunhan alkujärkytyksestä toipuu, ne yleensä naurattavat jälkikäteen. Ainakin vuosien päästä, heh heh.
Tunnustan! Etenkin nuo paheksutut vonkausviestit mielellään baari-illan aikana. Lähes aina (95%) irronnu ku laittanu.
Ihmettelen näitä miinuspeukuttajia ketjuissa, joissa kirjoittajat tunnistavat ja tunnustavat mokiaan. Ovat ikään kuin myöhässä.
Juu. En myöskään osaa pelata, jos olen ihastunut, kerron sen, ehdotan tapaamista, en odottele päiviä yhteydenottojen välissä jne.
[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 17:11"]Juu. En myöskään osaa pelata, jos olen ihastunut, kerron sen, ehdotan tapaamista, en odottele päiviä yhteydenottojen välissä jne.
[/quote]
Aijaa. Mä ehdotan monta kertaa. Myös seksiä. Yrittänyttä ei laiteta -periaatteella.
ap
[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 17:13"][quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 17:11"]Juu. En myöskään osaa pelata, jos olen ihastunut, kerron sen, ehdotan tapaamista, en odottele päiviä yhteydenottojen välissä jne.
[/quote]
Aijaa. Mä ehdotan monta kertaa. Myös seksiä. Yrittänyttä ei laiteta -periaatteella.
ap
[/quote]
Joo no kyllä minäkin vonkaan :)
Me aktiiviset rohkeat naiset taidamme olla vähemmistö. Tällä palstalla ainakin.
Miehenä arvostan tuollaista naista, koska itse olen jähmeämpi tapaus.
Minä ilmottaudun! Turha hävetä, elämästä saa enemmän irti kun uskaltaa yrittää ja olla "pöljä".
Minä ilmottaudun! Turha hävetä, elämästä saa enemmän irti kun uskaltaa yrittää ja olla "pöljä".
Up